איקאה ישראל בוחנת חברות להפצת לקטלוג השנתי לשנת 2009, המופץ לכמיליון ומאתיים חמישים אלף בתי אב בשיווק ישיר לדלתות הבתים, בתיבות דואר ובמוקדי הפצה של רשות הדואר.
בין הפרמטרים אותם תבחן איקאה הם: עלויות ההפצה, שליטה ובקרת איכות, ניסיון קודם, לקוחות וסוגי העבודות שבוצעו עבורם, עמידה בלוחות זמנים שינוע וביטוח. ההחלטה על חברת ההפצה תתקבל עד חודש מאי 2008.
איקאה ישראל משקיעה בהפקת הקטלוג ובהפצתו כ-1.5 מיליון יורו. ליאורה ארמן-רומנו, מנהלת השיווק של איקאה ישראל: "איקאה רואה בקטלוג את הכלי השיווקי המרכזי של החברה, המספק ללקוחותיה רעיונות והשראה ומאפשר להם להתכונן לקראת הביקור באיקאה עוד בביתם". ארמן-רומנו ציינה, כי "לאור הביקוש הרב והדרישה לקטלוג, בוחנת החברה תוספת למספר הקטלוגים המחולקים וכן ההפצה באזורים נוספים בארץ."