X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חוגלה קימברלי
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חוגלה קימברלי ומגה בפעילות חוויתית לנשים בתוך סניפי רשת מגה במסגרתה יקודמו מוצרי ההיגיינה הנשית של KOTEX. המהלך כולל שיתוף פעולה בסניפי רשת מגה ומטרתו הקניית חווית קניה ומשודרגת לצרכניות בחנויות הרשת. הקמפיין יעלה בעשרה סניפים, בשני סבבים ובהשקעה מדווחת של כ-400,000 שקלים.
לדבריה של איילת הרגש, מנהלת תחום הגיינת נשים: "הרעיון העומד במרכז הפעילות הוא מפגש חוויתי אישי-נשי עם הקונות באמצעות פעילות חדשה ויחודית בנקודת הקניה עצמה."
מסע הקניות, תחת הסלוגן "להתפנק לרגע עם קוטקס במגה", יתחיל כבר בכניסה לסניף, בה תוצב עמדת מוזלי לחלוקה לנשים בליווי עלון הסברה על הפעילות החוויתית בסניף. החל משלב זה מתחילה הקונה במסע הקניות המשודרג תוך שבמקביל לקניה עצמה היא גם מסתובבת בין עמדות נשיות, מקבלת עצות וטיפים מפנקים, זוכה לטיפול ציפורניים מפתיע, משקה נשי, המלצות למתכונים, התאמת צבעים ולק מיועצות טיפוח מקצועיות ומפגש מרגש עם זמר-מחזר.

תאריך:  26/02/2008   |   עודכן:  26/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il