X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 2Bnet
▪  ▪  ▪

חברת 2Bnet, המתמחה במתן פתרונות מתקדמים בתחום התקשורת, מקבוצת, 2Bsecure נבחרה לשדרג את המערך הכולל של רשת התקשורת בחברת אגרקסקו, העוסקת ביצוא החקלאי של המותג כרמל לעשרות יעדים ברחבי העולם.
מטרת הפרויקט, הינה שיפור ביצועי תשתיות התקשורת, עבור עובדי אגרקסקו, כך שעבודתם תתבצע בסביבה טכנולוגית מתקדמת וברמת שרידות גבוהה, עם דגש על נושא אבטחת המידע. היקף הפרויקט מוערך בכחצי מיליון שקלים.
במסגרת הפרויקט ולאחר עבודת הכנה מקצועית ברמת התשתית, הטמיעה 2Bnet באגרקסקו ציוד מתקדם של סיסקו, כולל מתג שדרה (Backbone), מדגם 4507R וכן מתגי קצה מדגם Cat3560 בעלי ממשקים במהירות 1Gbps. למתגים אלו יכולת חיבור לטלפוני IP ללא צורך בספק כוח נפרד. כמו כן, למתגים יכולת מתן עדיפות לאפליקציות Real Time הרגישות יותר להשהיה, כגון: Voice and Video.
הרשת חולקה לכמה סגמנטים שונים (VLANS - רשתות תקשורת מקומיות וירטואליות). חלוקה זו משפרת את ביצועי הרשת, מגבירה את רמת האבטחה ומסננת את הגישה למשאבים, בהתאם לפרופיל המשתמש ולהרשאות הגישה שנקבעו יחד עם הלקוח,על-פי מדיניות הארגון והגדרת אבטחת המידע שלו.
שחר כרמל, מנהל רשת, תשתיות וצוות תמיכה - אגרקסקו: "מדובר בפרויקט אסטרטגי הממוקם בחזית הטכנולוגיה בעולם התקשורת וכולל ראיה לטווח ארוך, תוך תמיכה בטכנולוגיות עתידיות, ללא צורך בהחלפת התשתיות בשנים הקרובות. היתרון אותו מצאנו בחברת 2Bnet מתבטא ביכולותיה המקצועיות לבצע פרויקטי תקשורת, המשלבים יכולות מקצועיות גם בתחום אבטחת המידע והכל תחת קורת גג אחת. חשוב מאוד לציין כי כל הפרויקט בוצע בזמני השבתה קצרים מאוד, שכן חברת אגרקסקו עובדת מסביב לשעון ולכן חלון השבתה ארוך, היה בלתי אפשרי. 2Bnet עמדה באתגרים שהצבנו בפנייה וביצעה את המעבר ברמה מקצועית ראויה לציון. זה המקום לציין גם את חברת בלומברג תשתיות תקשורת מתקדמת, אשר בצעה את עבודות התשתית בצורה המקצועית ביותר והכינה את הקרקע לביצוע הפרויקט".
שאול פילוס, מנכ"ל חברת 2Bnet, מקבוצת 2Bsecure: "כחברת בת של 2Bsecure, חברת אבטחת המידע המובילה בישראל, אנו שמים דגש מיוחד על מעגלי אבטחת מידע, בעלי ערך מוסף משמעותי וכך גם בפרויקט זה. זאת, באמצעות יישומים של הקשחות גישה ברמת הרשת, על-ידי חסימת משתמשים לא מורשים. כך אנו מונעים נגישות של גורמים עויינים מלבצע מניפולציות שונות, עוד בטרם כניסתם לשימוש של פתרונות אבטחת מידע כגון IPS."

תאריך:  28/02/2008   |   עודכן:  28/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי אטיאס
- הודעה מטעם מוטורולה
רונן הלל
- הודעה מטעם arc
גבי שמיר
- הודעה מטעם ד"ר פישר
ויקי גלמן
- הודעה מטעם קונדומי R3
אירית מור
- הודעה מטעם מחסני תאורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il