X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת פלאפון ממשיכה את מהלך ההטבות ,Family Fun המתמקד בעולם המשפחה ויוצאת במהלך שיווקי במסגרתו תעניק בחודשים הקרובים מיליוני דקות, SMS ו-MMS (הודעות תמונה) בתוך המשפחה וכן הטבות צרכניות, מחוץ לעולם הסלולר, שייחשפו בקרוב בשווי הטבות כולל של מיליוני שקלים. ההטבה הראשונה שתוענק ללקוחות פלאפון היא "מדברים חופשי בתוך המשפחה" שמציעה 500 דקות בתוך מנויי המשפחה ב-0 אגורות, בתשלום חודשי קבוע של 19.9שקל. ההטבה תינתן ללא התחייבות, ללקוחות פלאפון במגזר הפרטי וללקוחות עסקיים עד 10 מנויים, הרשומים על שם אותו מנוי, בהרשמה לכוכבית ההטבות 2424 ובאתר החברה www.pelephone.co.il.
ניר שטרן, המשנה למנכ"ל פלאפון אמר היום "פלאפון רואה בתוכניות ההטבות את אחד האמצעים המרכזיים לשימור ולגיוס לקוחות. לקוחות החברות למדו ליהנות בשנים האחרונות משירות לקוחות מצוין, מציוד קצה ברמה גבוהה ומרמת תעריפים מהנמוכות בעולם. להטבות יש מקום מרכזי בטיפוח הלקוח ובבידול החברות לעומת מתחרותיהן".
אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון ציין "פלאפון מחויבת לספק ללקוחותיה חוויה כוללת תוך דיאלוג מתמשך עמם. לאור הצלחת השלב הראשון של מהלך Family Fun אשר זכה ליותר למיליון מימושים ולמאות אלפי נרשמים, בחרנו להמשיך את Family Fun ולהציע הטבות נוספות לכל המשפחה. לדבריו, מסקרים שערכה החברה באמצעות מכוןMarket Watch עולה, כי 77% מבין הציבור מעדיפים כהטבה שיחות בתוך המשפחה ולכן הטבה זו נבחרה כהטבה הראשונה שתוענק ללקוחות במסגרת המהלך".
עופר ציין עוד כי מסקרים וקבוצות מיקוד שערכה פלאפון עולה כי 80% מהציבור חושב שמכשיר הפלאפון הוא האמצעי הנוח ביותר לשמירה על קשר עם בן הזוג, 72% שומרים באמצעותו על קשר עם הילדים ו-53% שומרים באמצעותו על קשר עם ההורים. עוד עולה מהמחקרים, כי 64% מתקשרים יותר מפעמיים ביום לבני משפחותיהם באמצעות הפלאפון, כאשר 42% מתקשרים יותר מפעמיים ביום לבן הזוג ו-28% מתקשרים יום מפעמיים ביום לילדיהם.
מהלך ההטבות Family Fun הושק באוגוסט האחרון בשיתוף עם החברות המובילות, בהן: צומת ספרים, סקאל ספורט, קבוצת קניוני עזריאלי, רשת בתי הקולנוע גלובוס גרופ, הבימה ועוד. במסגרת זאת העניקה פלאפון ללקוחותיה הטבות בשווי מיליוני שקלים להנאת כל המשפחה, כדוגמת כרטיסים לקולנוע במתנה, ספרים במתנה, עד 200 שקל במתנה לקנייה בחנויות אופנה וספורט, כרטיס כניסה חינם למגוון פארקים ואטרקציות ברחבי הארץ ועוד.
פלאפון תגבה את המשך מהלך Family fun בקמפיין פרסומי נוסף בכיכובה של נינט טייב, שיעלה ביום ה' בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט באמצעות אדלר חומסקי וגריי אינטראקטיב, תחת המסר: "מה לא עושים בשביל המשפחה". הסרטון מציג בדרך הומוריסטית התגייסות של משפחה אחת לשמח את בתם הקטנה ביום הולדתה כאשר נינט היא מתנת יום ההולדת. כזכור, נינט נבחרה לשמש כפרזנטורית של פלאפון למשך שנה, ולאחר הסרט המדובר תצטלם לסרטים נוספים במהלך השנה.

תאריך:  28/02/2008   |   עודכן:  28/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il