לא כל יום וכל שנה עולה קמפיין טלוויזיה למגהצים חדשים, אולם השקת קו מגהצים חדש לאחר חגיגות 50 שנה לפיתוח המגהץ הראשון של פיליפס, היא בהחלט סיבה למסיבה.
פיליפס ישראל וחטיבת הסחר של אלקטרה מוצרי צריכה ישראל, יבואנית והמשווקת של מגהצי פיליפס יעלו בקמפיין טלוויזיה לקו מגהצי האדים החדש של החברה. הקמפיין בו הושקעו כשני מיליון ש"ח, הינו למגהצי Steam Tip תחת הסיסמא "מגהצי האדים של פיליפס - פשטות הופכת גם מקומות קשים-נגישים".
הקמפיין, יימשך כשלושה שבועות וישודר בערוצים 2 ו-10 בשעות הפריים. את הקמפיין מלווה בקולה שרון חזיז, ניתן לראות את עוצמת הקיטור החזקה של מגהץ פיליפס עם הטכנולוגיה הייחודית (Steam Tip) המאפשרת להתגבר על כל קמט, גם במקומות הבעייתיים והקשים לנגישות.
אפילו בחולצה קטנה אותה מגהצת האם שמגישה את החולצה לבתה ואז מסתבר שהחולצה בכלל שייכת לדובי.
בצמוד לקמפיין השקת המגהצים החדשים בו יוצאים פיליפס ואלקטרה סחר, יושק גם מבצע צרכנים ברשתות החשמל המובילות ובחנויות החשמל המובחרות כל הרוכש אחד ממגהצי פיליפס במבצע יקבל מגבות ערד איכותית במתנה.