חברת הליסינג פריים ליס מקבוצת דוד לובינסקי בע"מ יוצאת ביום ראשון בקמפיין חדש תחת הכותרת: "מהפיכת הבטיחות של פריים ליס".
במסגרת הקמפיין שיפורסם בטלוויזיה, עיתונות ואינטרנט בעלות של מיליון שקלים, יודגשו היתרונות המרכזיים של פריים ליס כחברת ליסינג: התחייבות לטפל ברכבים במוסך מורשה של היבואן ושימוש בחלפים מקוריים, ביטוח כל הרכבים בביטוח מקיף ושימוש במכוניות בעלות 5 כוכבי בטיחות לפחות.
את הקמפיין הפיק משרד הפרסום זרמון גולדמן והוא צפוי להמשך כחודש ימים.