X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יורוקום
▪  ▪  ▪

יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת Panasonic בישראל וחברת הכבלים HOT יוצאות בימים הקרובים במהלך ראשון לקידום שיתוף פעולה בניהן בנושא ה-HD.
הקמפיין יעלה תחת הסלוגן "בגדול, זו חוויה אחרת" ובמרכזו קידום מבצע לרוכשים אחד ממגוון מסכי הפלזמה 50 אינץ' HD של Panasonic. במסגרת המבצע ייהנו רוכשי המסך מהנחה של כ-3,000 שקלים (11,990 שקלים במקום 14,900 שקלים) ומחבילת הטבות בשווי של כ-1000 שקלים של HOT הכוללת חיבור לחבילת HD עם 3 ערוצים וממיר HD לשנה.
הקמפיין יעלה באמצעות מקאן-אריקסון והוא כולל פרסום בערוצים המסחריים בטלוויזיה, באתרי אינטרנט, בעיתונות ארצית, במגזינים מובילים ובפעילות קד"מ בנקודות המכירה. היקף הקמפיין נאמד ב-3 מיליון שקלים.
לדברי, מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום-פנסוניק, "הקמפיין המשותף עם HOT מתחבר למהפכה עולמית בתעשיית הטלוויזיה כאשר המוצר לכל אורך שרשרת הערך משתנה, לרבות, אולפני הצילום, התוכן, השידור, הממירים ומסכי הטלוויזיה. הקמפיין ממשיך לבסס את מעמדה של פנסוניק כמובילה בטכנולוגיית HD בישראל ואף מסייע לבדל את המובילות העולמית של Panasonic בכל הקשור למסכי פלסמה במגוון גדלים 37 ועד 150 אינטש המיועדים לשידורי ה-HD."
ע"פ חברת המחקר הבינלאומית QUIXEL: במחצית הראשונה של 2007 גדלו מכירות הפלזמות בגודל 50 אינץ'-60 אינץ בארה"ב בכ-20% בהשוואה לאשתקד. גם נתח השוק של המסכים הגדולים גדלה במחצית הראשונה של 2007 ב-14% ועמדת על 40% ובכך עקפה את מכירות מסכי האינץ. בנוסף, ע"פ תוצאות שפרסמה לאחרונה חברת המחקר GFK בישראל מסך הפלזמה בגודל 42 אינץ' אומנם ממשיך להיות הגודל הנמכר ביותר בקטגוריה (פלזמות) עם 87% מהמכירות במחצית הראשונה של 2007 ואחריו מסך ה-50 אינץ' שרשם גידול מרשים של 26% במכירות, נתון המעיד על מגמה ברורה של מעבר למסכים גדולים.
עם רכישת המסך החדש HOT מעניקה במתנה את חבילת HOT HD ומאפשרת מקסום של חווית הצפייה בשילוב מסך ושידורים המספקים תמונה צלולה, רחבה וחדה וסאונד דיגיטלי (Dolby Digital AC3).
חבילת HD HOT במתנה לשנה, כוללת ממיר, התקנה חינם וחבילת תוכן HD ובה 3 ערוצים: VOOM HD - ערוץ בלעדי ב-HOT - בערוץ האמריקני מגוון תוכניות לכל המשפחה ובנושאים רבים: אפנה וסגנון חיים, ספורט אקסטרים, הופעות חיות בכל סוף-שבוע ועוד. National Geographic HD - ערוץ טבע, מדע, סביבה וחברה. ספורט 5 HD - בערוץ משודרים משחקים מליגת האלופות שצולמו ב-HD, שידורים ישירים ותכנים רבים מעולם הספורט. ההטבה ניתנת ללקוחות HOT או למצטרפים חדשים לשירותי הטלוויזיה של HOT.
מסך 50 אינץ' של Panasonic מהדור ה-10 דגם TH-50PHMS כולל פורמט HD, הפקה של 3072 צלליות עבור כל אחד משלושת צבעי היסוד, דבר המאפשר (בין היתר) רמת צבע מרשימה של מעל ל-29 מיליארד גוונים ובנוסף, מעבד תמונה, 16 bit המתקדם ביותר בתעשיה, המאפשר עיבוד תמונה בדיוק ובמהירות של עד פי 36 פעמים מהממוצע של המתחרים. כמו כן למסך טכנ' של ניגודיות תפעולית Contrast Management System: טכנולוגיה מקורית של Panasonic, מנוהלת על-ידי תוכנה המאפשרת תמרון חכם של יחסי הניגודיות (1:10,000) על מקטעים נדרשים של התמונה המשודרת, וע"י כך אינה פוגמת בחלקי תמונה איכותיים.

תאריך:  10/03/2008   |   עודכן:  10/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il