X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סאן
▪  ▪  ▪

סאן מיקרוסיסטמס ומיקרוסופט הודיעו על שני ציוני דרך חדשים בברית המתמשכת שלהן - הפתיחה הרשמית של מרכז פעילות בין-מערכתית סאן/מיקרוסופט בקמפוס מיקרוסופט הרדמונד, עבור אופטימיזציית יישומי מיקרוסופט על מערכות שרתים ואחסון SunFire x64, והזמינות של פתרון תשתית סאן עבור שרת מיקרוסופט אקסצ'יינג' 2007.
"לקוחותינו ושותפינו רוצים למקסם את יעילותם העסקית, ואנו עוזרים להם לעשות זאת עם פתיחת מרכז תאימות בין-מערכתית סאן/מיקרוסופט", אמר בוב קלי, סגן נשיא תאגיד לשיווק שרתי תשתית במיקרוסופט. "המרכז יספק אפשרות לבחינות מעשיות וכוונון של פתרונות סאן/מיקרוסופט, ויעזור ללקוחותינו המשותפים להשיג תוצאות ביצועים ללא תקדים עבור פתרונותיהם הסטנדרטיים ומפיתוח עצמי. פתיחת המרכז תואמת לעקרונות הפעילות הבין-מערכתית שלנו שפורסמו לאחרונה, המפרטים צעדים בהם אנו נוקטים, בעצמנו ובשיתוף עם אחרים, לקידום פעילות בין-מערכתית בשוק לטובת הלקוחות."
"מרכז פעילות בין-מערכתית סאן/מיקרוסופט החדש יעזור לספק ללקוחותינו המשותפים זירת מבחן להרצת יישומי מיקרוסופט עיקריים על שרתי X64 של סאן, ולעזרה בהבטחת אינטגרציה שקופה יותר בין הטכנולוגיות", אמר ליסה סיקר, סגנית נשיא לשיווק מערכות בסאן מיקרוסיסטמס. "בנוסף, עם פתרון התשתית החדש עבור שרת מיקרוסופט אקסצ'יינג' 2007, מומחיותה של סאן ומערכי שרתים ואחסון X64 וארכיטקטורות מסדי נתונים 64-ביט, תאפשר ללקוחות להפחית משמעותת עלות בעלות כוללת דואר אלקטרוני, ותקל על המעבר למוצר 64-ביט החדש."
מטרות מרכז הפעילות הבין-מערכתית סאן/מיקרוסופט יכללו אופטימיזציה של יישומי מיקרוסופט על מערכות ואחסון X64 של סאן, וקידום פעילות בין-מערכתית מלאה בתחומי יישומים כמו וירטואליזציה, טכנולוגיית ג'אווה, ניהול מערכות, וזהויות.
בנוסף, המרכז ישתף פעולה עם מרכזי פתרונות סאן מורשים לתמיכה בלקוחות בהרצת מבחני היתכנות פתרונות שלהם. לקוחות יכולים למזער את הסיכון שלהם ולקצר זמן להטמעה על-ידי סימולציה של סביבתם, עם גישה לארכיטקטים בכירים מסאן ומיקרוסופט.

תאריך:  11/03/2008   |   עודכן:  11/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il