לאחר למעלה מ-120 שנות פעילות ברחבי העולם וכ-40 שנות פעילות בישראל, משיקה חברת טריומף העולמית את הלוגו החדש
בהשקעה של מיליון וחצי שקלים.
השקת הלוגו תתחיל באירוע נוצץ ב-18.03 בנמל ת"א ובמהלכו יושקו גם קולקציות קיץ 2008 של טריומף.
את האירוע מפיקה חברת EXP של אייל נאור והוא כולל מיצגים ייחודיים שנבנו במיוחד לערב זה ע"פ ערכי טריומף. המיצגים ימחישו את חמשת המוטיבים המובילים עליהם בנויה הקולקציה החדשה ויוקרנו במקביל על ארבעה מסכי ענק.
הלוגו החדש יוצג באמצעות סרטון שהופק במיוחד לאירוע ובו מוצגות 120 שנות טריומף כמובילה באופנת ההלבשה התחתונה לנשים בעולם.
לאירוע הוזמנו כ-1000 איש בהם לקוחות טריומף ברחבי הארץ, מנהלי רשתות, עובדי החברה ומובילים בתעשיית האופנה.
האירוע ייערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב.