X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר תפוז
▪  ▪  ▪

לקראת פורים, אתר "תפוז" ו"האגודה למען החייל" יוצאים בשיתוף פעולה למען החיילים החטופים. בפורום החיילים החטופים בתפוז ובפורומים נוספים באתר תועלה פעילות לקראת פורים, המזמינה את גולשי תפוז לשלוח משלוחי מנות לחיילי צה"ל, שכוללים ברכות לחג ואיחולי חזרה הביתה בשלום. ברכות ומסרים אלה מיועדים בעיקר להזכיר את אחיהם הנמצאים בשבי, גלעד שליט, אהוד גולדוסר ואלדד רגב.
מיקי גולדווסר, אמא של החייל החטוף אהוד גולדווסר, הביעה את תמיכתה ביוזמה של "תפוז אנשים" והיא מברכת את חיילי צה"ל בברכת חג פורים שמח ומתוק. מיקי גולדווסר כתבה לחיילים החטופים על גבי הפורום: "אני מחבקת אתכם, חיילים יקרים, ומאחלת לכם שירות ללא תקריות, שיחזיר אתכם הביתה בשלום, בוגרים יותר, אחראים יותר ואזרחים נאמנים לחבריכם לשירות ולמדינה האחת ויחידה שלנו. חג פורים שמח ומתוק".
עוד אומרת מיקי: "אני מברכת על היוזמה של תפוז אנשים, בשיתוף פעולה עם האגודה למען החייל, למען חיילנו המשרתים בצה"ל. תפוז אנשים והאגודה יוצאים בקריאה לכלל הגולשים באתר, לשלוח משלוח מנות פורים לחיילים עם ברכת חג שמח ובעיקר ברכות לשלומם וחזרתם בשלום הביתה. אנו, משפחות החטופים, מצרפים את ברכתנו שלנו לחיילי צה"ל ותומכים ביוזמה הנפלאה".
על-פי היוזמה, הגולשים ישלחו דרך אתר תפוז משלוחי מנות לאגודה למען החייל, שתדאג להעבירם לחיילים בבסיסים השונים בארץ. אל משלוחי המנות הם יצרפו מסרים ואיחולי חג שמח וכן ברכות לחזרתם הביתה בשלום. החלוקה תצולם ותקודם לאחר מכן במערכת האלבומים של תפוז. כל גולש שישתתף בפעילות יזכה בתעודת הוקרה על השתתפותו.
יוזמה זו היא חלק מקמפיין שלם של "תפוז אנשים", שנועד להזכיר את החיילים החטופים ולפעול למען החזרתם הביתה, אל חיק משפחתם. מנהלת פורום החיילים החטופים בתפוז, מלי הדני, קרובת משפחה של החייל החטוף, אלדד רגב תסייע בהפצת הפעילות.
תפוז אנשים בוחרת לערוך פעילות זו מתוך רצון להתחבר לרגשות החיילים החטופים ובני משפחותיהם. מתפוז נמסר: "זוהי דרכינו לחזק אותם ולהגיד שהם לא לבד ושאנחנו והגולשים זוכרים והם בליבנו".

תאריך:  12/03/2008   |   עודכן:  12/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il