בנק הפועלים יוצא בקמפיין השקה ל"חשבון משפחה" כחלק ממהלך גיוס לקוחות חדשים לבנק. חשבון משפחה - חשבון חדש עם תנאים והטבות המותאמים לצורכי המשפחה.
הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי, יעלה ביום חמישי, 13 במרץ ויכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטרנט וקולנוע.
"חשבון משפחה" מציע הטבות בעלות ערך כלכלי אמיתי, בתוכן ריבית בשיעור 0% על מסגרת אשראי בגובה המשכורת למשך שנתיים, ללקוחות שיעבירו חשבון משכורת לבנק הפועלים. השקת "חשבון משפחה" מתבצעת בעקבות מחקר מקיף שביצע בנק הפועלים, שממנו עלו המאפיינים הייחודיים של משפחות צעירות(בטווח הגילאים 20-50), והחשבון הותאם במיוחד לצורכיהן.
קמפיין "חשבון משפחה" ממשיך לתקשר את תפיסת הבנקאות החדשה של בנק הפועלים, "תכנון פיננסי לחיים", תחת הקונספט - "לקוחות בנק הפועלים יודעים יותר", שמוצג על-ידי סלבריטאים שמפגינים ידע נרחב בעולם הפיננסי.
את קמפיין הטלוויזיה (הכולל שני סרטים) ילוו טל ברמן ואביעד קיסוס אשר יוצגו בסיטואציות מבדרות מחייהם הפרטיים, בהן הטרדותיו של אביעד קיסוס משמשות כ"טריגר" להפגנת ידע בכלכלת המשפחה מצדו של טל ברמן.
טל ואשתו נמצאים בסיטואציות זוגיות ובכל פעם מגיע אביעד ומקלקל להם את הרגע המשפחתי. טל מסביר לאישתו שגם אביעד הוא חלק מהמשפחה ולכן יכול ליהנות יחד איתם מהתנאים וההטבות בחשבון המשפחה שלהם. בסרט אחר השלישייה מבלה בקולנוע, אביעד מטריד את הזוג בשאלות חוזרות ונשנות לגבי הסרט וטל מפתיע אותו עם הסבר להתנהגותן של הדמויות בסרט מזווית ראייה כלכלית.