משרד הפרסום JWT Israel מעלה קמפיין פורץ דרך עבור מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל. הקמפיין, אשר נועד לגייס עובדים איכותיים לשורותיו של מרכז הפיתוח, משתמש בעובדי החברה כפרזנטורים ומאפשר הצצה אמיתית לנעשה במרכז הפיתוח של מיקרוסופט.
החברה מציעה למפתחים מבריקים בתחומם הזדמנות לשלב בין הכישרון וטביעת האצבע הייחודית להם לבין העוצמה של מיקרוסופט בעולם, ולקחת חלק בעיצוב העתיד הטכנולוגי a point of you - shape things to come.
הקמפיין כולל אתר אינטרנט ייחודי הפועל בטכניקת גלישה חדשנית, ובו סרטוני וידאו שהופקו במיוחד ומתארים את הנעשה במרכז הפיתוח, עיתונות, פעילות קד"מ ושלט חוצות אינטראקטיבי הצפוי לעלות בחודש אפריל ברמת החי"ל, אחד ממתחמי ההיי-טק המובילים בישראל.