לעומק התודעה מעלה קמפיין חברתי חדש בלמעלה מ-100 בתי קפה שנועד להעיר את יושבי בתי הקפה בתל אביב לבעיית הקסאמים הנופלים על שדרות והנגב המערבי.
יושבי בתי הקפה נוהגים לקרוא עיתון תוך כדי שתיית הקפה, ההרגל הוא להניח את כוס הקפה על העיתון,בויז'ואל שנבחר הונחה כוס הקפה על הידיעה שמטח קסאמים נחת על שדרות. (שימי לב לסימן של כוס הקפה מסביב לכיתוב). יש עוד דברים בעולם מלבד כוס הקפה שלך
הקמפיין עוצב על-ידי מחלקת הקריאייטיב של חברת לעומק התודעה: רם כהן ואשר בן ישי.
אשמח לקשר אותך טלפונית עם זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף בחברה על-מנת לדבר על הקמפיין ועל ההשלכות שלו כאשר הוא עולה באותם בתי קפה בדיוק בהם יושבים הצעירים.
מצורף ויזואל ותמונה מתוך אחד מתאי השירותים בהם יעלה הקמפיין.
זיו פופלסבקי מנכ"ל משותף בחברת לעומק התודעה בנושא הקמפיין:
מה עומד מאחורי הקמפיין 1. הרצון של החברה להביע תמיכה בתושבי שדרות ועוטף עזה.
2. לעורר את התל אביבים יושבי בתי הקפה למצבם הבלתי נסבל של אותם תושבים החיים בחרדה מתמדת.
למה אנחנו מעלים קמפיינים חברתיים 1. כל שנה חברת לעומק התודעה מעלה לפחות שני קמפיינים חברתיים מתוך מקום של להחזיר לקהילה. בזכות הזיכיון הבלעדי שלנו למדיה במקומות הבילוי אנחנו מגיעים עם קמפיין אחד ללמעלה מ 2.5 מיליון צעירים.
2. בשנים החולפות העלנו קמפיינים חברתיים למען הקהילה בנושא: גזענות, איידס, אלימות ועוד.