X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לעומק התודעה
▪  ▪  ▪

לעומק התודעה מעלה קמפיין חברתי חדש בלמעלה מ-100 בתי קפה שנועד להעיר את יושבי בתי הקפה בתל אביב לבעיית הקסאמים הנופלים על שדרות והנגב המערבי.
יושבי בתי הקפה נוהגים לקרוא עיתון תוך כדי שתיית הקפה, ההרגל הוא להניח את כוס הקפה על העיתון,בויז'ואל שנבחר הונחה כוס הקפה על הידיעה שמטח קסאמים נחת על שדרות. (שימי לב לסימן של כוס הקפה מסביב לכיתוב). יש עוד דברים בעולם מלבד כוס הקפה שלך
הקמפיין עוצב על-ידי מחלקת הקריאייטיב של חברת לעומק התודעה: רם כהן ואשר בן ישי.
אשמח לקשר אותך טלפונית עם זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף בחברה על-מנת לדבר על הקמפיין ועל ההשלכות שלו כאשר הוא עולה באותם בתי קפה בדיוק בהם יושבים הצעירים.
מצורף ויזואל ותמונה מתוך אחד מתאי השירותים בהם יעלה הקמפיין.
זיו פופלסבקי מנכ"ל משותף בחברת לעומק התודעה בנושא הקמפיין:
מה עומד מאחורי הקמפיין
1. הרצון של החברה להביע תמיכה בתושבי שדרות ועוטף עזה.
2. לעורר את התל אביבים יושבי בתי הקפה למצבם הבלתי נסבל של אותם תושבים החיים בחרדה מתמדת.
למה אנחנו מעלים קמפיינים חברתיים
1. כל שנה חברת לעומק התודעה מעלה לפחות שני קמפיינים חברתיים מתוך מקום של להחזיר לקהילה. בזכות הזיכיון הבלעדי שלנו למדיה במקומות הבילוי אנחנו מגיעים עם קמפיין אחד ללמעלה מ 2.5 מיליון צעירים.
2. בשנים החולפות העלנו קמפיינים חברתיים למען הקהילה בנושא: גזענות, איידס, אלימות ועוד.

תאריך:  13/03/2008   |   עודכן:  13/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענת לבל
- הודעה מטעם אופטיקה עיניים
- הודעה מטעם HOT
לירון בן-יעקב
- הודעה מטעם סמסונג סלולר
נטאלי ירושלמי
- הודעה מטעם דיזיין סנטר
מור שדה
- הודעה מטעם ג'ונסון אנד ג'ונסון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il