חברת סיימן יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום חדש למותג החמאה הצרפתית - אלוויר תחת הקונספט "אלוויר - קלה כמו אוויר".
חמאת אלוויר הינה חמאה צרפתית אמיתית, קלה למריחה ומכילה 75% פחות שומן מחמאה אחרת.
קמפיין הפרסום החדש יכלול 2 סרטוני טלוויזיה הומוריסטים באווירה פריזאית שעוסקים בזוג המבלה ביחד, כאשר בסרטון אחד הבעל נושף על הקפה שלו על-מנת לקרר אותו ובנשיפה מעיף את אשתו, ובסרט השני הבעל עף ממשב רוח שנגרם על-ידי האישה כ"נקמה".
הקונספט של הקמפיין מדגיש בצורה הומוריסטית את העובדה שחמאת אלוויר היא חמאה קלה במיוחד ומופחתת שומן.
הקמפיין ישודר במהלך השבועיים הקרובים בתקציב של כ-1.5 מיליון שקלים בערוצים 2, 10 ו-9.