רשת האופנה GOLBARY פותחת את עונת אביב-קיץ 2008 בקמפיין טלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום "גדי אדר THINK DESIGN".
הקמפיין, בתקציב של 400 אלף שקלים, יעלה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9 החל מתאריך 20 למרס לתקופה של 10 ימים.
הקמפיין יעלה כקמפיין מכירתי ויציג את הפרזנטורית החדשה של הרשת, שלי גפני, כשהיא לבושה שמלה פרחונית שמחירה 199 שקלים בלבד.
קמפיין זה הינו חלק מהקמפיין הכולל של הרשת לעונה הקרובה אשר יכלול מודעות בעיתונים, פוסטרים בנקודות המכירה, קטלוג ויחסי ציבור ואשר יעמוד על תקציב כולל של כ-3 מיליון שקלים.