X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שטראוס פריטו ליי ו-MTV ישראל
▪  ▪  ▪
דוריטוס במהדורה המיוחדת [צילום: יח"צ]

הסכם לשיתוף פעולה נחתם בין אתר MTV ישראל מבית 'ענני תקשורת', לבין המותג דוריטוס של שטראוס פריטו ליי. לרגל הפתיחה הרשמית של האתר הישראלי של MTV, תוציא שטראוס פריטו ליי מהדורה מוגבלת של החטיף האהוב "דוריטוס", במקביל לשילוב תכני באתר הישראלי - שיתוף פעולה ראשון מסוגו באתר החדש. הפצתה של המהדורה המוגבלת, בכמות של מאות אלפי שקיות, תיעשה בכל רחבי הארץ, תחת הסיסמה "מה שבא לי" ותישא את לוגו MTV ישראל.
במקביל, יקדם אתר MTV את הקובייה של ה-TVBOX תחת הסיסמא "מה שבא לי". מדובר בפעילות תוכנית אינטראקטיבית ייחודית שנבנתה במיוחד עבור דוריטוס, במהלכה יוכלו גולשי האתר להגדיר מה בא להם לשמוע על-פי מצב רוחם.
אתר MTV ישראל של ענני תקשורת, מבית VIACOM העולמית, הושק בחודש דצמבר 2007 בגרסת הבטא וייפתח השבוע לקהל הרחב. ענני תקשורת השקיעה באתר כמיליון דולר והוא כולל את תכני MTV באנגלית ובתרגום לעברית, רשת חברתית מהמתקדמות בעולם, פרי פיתוחה של חברת TVINCHI הישראלית וכן תכנים מקומיים ובינלאומיים וכן, למעלה מ-6,000 קליפים בצפייה מיידית של שירים ישראלים ולועזיים מכל הזמנים.
דוריטוס הינו חטיף טורטיה על בסיס תירס מבית פפסיקו, ענקית המזון האמריקנית, שהושק בישראל באוגוסט 1997. דוריטוס הוא החטיף המלוח המוביל במכירות בארה"ב, והושק בשנים האחרונות בכ-30 מדינות ברחבי העולם. בישראל מותג דוריטוס מחויב ליצירת פעילות רלוונטית לבני נוער תוך שיתוף שלהם בבניית המותג והתפתחותו.
שיתוף הפעולה נאמד ב-250 אלף ₪.

אתר MTV ישראל
תאריך:  17/03/2008   |   עודכן:  17/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il