X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לוואצה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת הקפה הבינלאומית "לוואצה" השיקה את המהדורה ה-16 של לוח השנה האמנותי והמעוצב והפעם בהשפעת נשים בממלכת האספרסו בהשקעה של חצי מיליון יורו.
במהלך 16 השנים האחרונות, יוזמת לוואצה מידי שנה קמפיין עולמי ללוחות השנה המהודרים והמעוצבים אותם יוצרים גדולי הצלמים - אמנים בעולם.
בקמפיין לוחות השנה לשנת 2008, מתנוססות תמונות המשקפות פאר והדר של ארמונות מלכותיים דמיוניים באמצעות פרשנות צילומית מקורית, הרומזת על עולמות דמיוניים של הארמונות הצרפתיים, הסיניים, ותקופת האבירות של ימי הביניים. הצילומים משלבים באירוניה ואלגנטיות את העולם המלכותי המוצגת דרך פוקוס של נשים בממלכת קפה בראיון ללוואצה אומר מנהל הייצוא העולמי של לוואצה אלסנדרו ספורזה כי: "הבחירה של האומן מייצגת דרך חדשה של הצגת עולם הקפה, והפעם הבחירה היא בנשים בגלל אהבתם לשתיית אספרסו דרך הצגתם כמלכות, כל תמונה מייצגת מלכה מעולם ותרבות שונה ואת כולן מחבר ספל אספרסו מלכותי וחושני המוגש בצורה המהודרת ביותר... זוהי דרך לביטוי הנשיות. ספל אספרסו קטן עגול חמים וחושני.
הדוגמניות המצולמות בלוח השנה הם מהמובילות באיטליה כמו: איזבלה נטוצי קריסטינה אמורה, רגצה ונטורה ועוד.
חברת "לוואצה" פנתה לצילום כביטוי אמנותי המשתלב עם הסמל המסחרי שלה. לוחות השנה המצולמים והיצירתיים הפכו להוויה תרבותית - אמנותית לה מחכים מעריצים מכל העולם מדי שנה.
תמונות לוח השנה מהוות גם את קמפיין הפרסום של החברה במדיה ברחבי איטליה ובעולם.
השנה, בחרה לוואצה באמן הצילום הבינלאומי פיינלי מקיי, אשר עבודותיו מתאפיינות בסגנון חדשני ומקורי שנשאב מהמראות של אומנות הרחוב פופ משולב בקומיקס.
לוחות השנה ישווקו על-ידי "ג.יל.ס קפה" משווקת קפה לוואצה בארץ בבתי הקפה ומסעדות ברחבי הארץ.
כמו כן תשווק :ג.יל.ס קפה יחד עם לוחות שנה במהדורה מוגבלת אביזרים משלימים לקפה ברוח הקמפיין כגון: ספלי קפה וצלחות הגשה עם איורים ותמונות הלקוחים מהקמפיין.
חברת "ג.יל.ס קפה" הוקמה על-ידי אנשי העסקים גיל וגילי שגיא, החברה נוסדה בשנת 1985 עם קבלת הזיכיון לייבוא ושיווק בלעדי של "קפה לוווצה". החברה משווקת תערובות קפה וציוד קפה לשוק הקמעונאי לבתי קפה ולמעדניות.

תאריך:  19/03/2008   |   עודכן:  19/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן גביש
- הודעה מטעם מעוף
יניב אוחנה
- הודעה מטעם משרד עוה"ד צבי לוינסון
עינת אפרת
פרויקט לאומי ראשון מסוגו בארץ למען החיילים החטופים ובני משפחותיהם, יוצא לדרך בימים אלו ביוזמת עיריית אשדוד    במסגרתו: קמפיין ברדיו הקורא לציבור לשלוח מסרונים למען שחרור הבנים
הילה עובדיה-אקרמן
- הודעה מטעם כצל'ה
מרב להב, שי גרינברג
- הודעה מטעם קניון עזריאלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il