במסגרת הקמפיין הבינלאומי של נאוטיקה, שיעלה החודש ברחבי העולם, יוצאת חברת אס.בי.אן הלבשה, מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות במגזינים, חסויות בטלוויזיה, פעילות קד"מ ואירועי השקת קולקציה.
הקמפיין ייערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של 1.5 מיליון ש"ח.
לדברי תומר ביטרמן, מנכ"ל נאוטיקה ישראל: "קולקציית הקיץ של נאוטיקה נותנת פתרונות לבוש, לכל זמן ולכל אירוע, החל מבגדי ים וספורט, דרך בגדי קאז'ואל ועד בגדי ערב חגיגיים.
לדבריו: "ע"פ מחקרים שנערכו בארה"ב, מסתבר כי גברים מעדיפים לבוש נוח ואוורירי תוך שמירה על איכות, אופנתיות ושיק."
חברת נאוטיקה האמריקנית מתאפיינת בסגנון לבוש המושפע מעולם השייט, היאכטות, הים והגלישה, הכולל תמהיל רחב של פרטי לבוש, בעיקר לגברים, ומגוון רחב של אביזרי אופנה: תיקים, חגורות, כובעים ועוד.
לרשת נאוטיקה 5 סניפי דגל: בקניון ארנה- הרצליה, קניון שבעת הכוכבים - הרצליה, גן העיר - ת"א, קניון ממילא - ירושלים, רויאל גרדן - אילת. בנוסף, ניתן להשיג את המותג בכל רשת חנויות אמפוריום ובכ-60 חנויות סיטונאיות ברחבי הארץ.