X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות / מבזקים
מישל היברט, מחליף את יאיר אמיתי שכיהן בתפקיד במשך 30 שנה הודעה מטעם משרד התמ"ת
▪  ▪  ▪
מישל היברט [צילום: פוטו ספורט]

מישל היברט, 51, נכנס השבוע לתפקידו כמנכ"ל מתימו"פ (מרכז התעשיה הישראלית למחקר ופיתוח). היברט מחליף את יאיר אמיתי, ממייסדי מתימו"פ, אשר ניהל את הארגון מאז הקמתו, לפני 30 שנה.
המדען הראשי במשרד התמ"ת ד"ר אלי אופר ציין את פועלו המיוחד של אמיתי, אשר ליווה את הארגון לאורך כל שנות פעילותו, כולל במהלך הפיכתו לעמותה ממשלתית, ארגון המנוהל ופועל על-פי חוק רשות החברות הממשלתיות.
בחירתו של היברט לתפקיד בוצעה ע"י ועדת איתור מיוחדת בראשה עמד יגאל ארליך, יו"ר הוועד המנהל של מתימו"פ, העומד בראש קרן הון הסיכון "יוזמה".
הוועדה החלה את פעולתה בדצמבר 2007, כאשר הודיע יאיר אמיתי, מייסד ומנכ"ל מתימו"פ הקודם, על פרישתו ב-31.12.07. לוועדה ניגשו 44 מועמדים. היברט נמצא המועמד המתאים ביותר למילוי התפקיד, לאחר שגבר על המתמודדים האחרים בכל הקטגוריות ששימשו את ועדת האיתור בעבודתה.
היברט, בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל והנדסת מחשבים מאונ' בן-גוריון, ותואר מוסמך באסטרטגיה ארגונית מהאונ' העברית, שימש בשלוש השנים האחרונות סמנכ"ל חטיבת ההנדסה ב"בזק", והיה אחראי לקביעת מדיניות החברה ותוכנית ההשקעות שלה בתחומי ההנדסה והרשת. במסגרת תפקידו היה אחראי על תקציבים שנתיים בסדר גודל של מאות מליוני שקלים, ותחת ניהולו הישיר התרכזו יחידות הביצוע ומערך התכנון של החברה, המונים כ-2,000 עובדים. כחבר במִנהלת השינוי של בזק, שעסקה בתכנון וביצוע השינוי הארגוני בחברה, היה היברט מעורב בהובלת תהליך השינוי הארגוני בתחום תשתיות הרשת ומערך ההנדסה של החברה, כולל השתתפות פעילה בתהליך הפרטתה.
כמו כן, ניהל היברט את אגף המו"פ היישומי של בזק, כולל אחריות על פרויקטי שת"פ בינ"ל של החברה. בשנים שקדמו לתפקידו כסמנכ"ל חטיבת ההנדסה, שימש היברט בתפקידים שונים בחברה, מאז החל לעבוד בה ב-1992, כגון מנהל אגף הנדסת רשתות בחטיבת הנדסה ותכנון, מנהל אגף רשתות גישה בחטיבת הנדסה ותכנון, ומנהל מחלקת פיתוח רשת תמסורת בהנדסה.
מתימו"פ הנָה עמותה ממשלתית שהוקמה במטרה ליישם את מדיניות המדען הראשי במשרד התמ"ת בנושא שיתופי פעולה בינלאומיים בתחום המו"פ.
הנושא המרכזי של פעילות מתימו"פ הינו קידום שיתופי הפעולה הטכנולוגיים מבוססי המו"פ בין התעשיה הישראלית לבין גורמים תעשייתיים מובילים באירופה, צפון אמריקה והמזרח הרחוק.
מטרותיו של הארגון הן לסייע למפעלים עתירי הידע והטכנולוגיה באיתור שותפים אסטרטגיים בינלאומיים, שבעזרתם ניתן יהיה לממש את הפוטנציאל הטכנולוגי הגבוה של החברות הישראליות ולהפכם למנוף עסקי לחדירה לשווקים הטכנולוגיים המתקדמים בעולם. תוכנית העבודה של מתימו"פ ותקציבו של הארגון כפופים ישירות לאישור המדען הראשי במשרד התמ"ת, וכל השירותים שהוא מספק והפעולות שהוא מבצע הן במסגרת יישום מדיניות השת"פ הבינלאומי במו"פ תעשייתי של המדען הראשי.
כמו כן, פועל הארגון בסיוע לתעשיה המסורתית, מתוך מטרה לאפשר לה לשפר את כושר התחרות שלה ואת היתרונות היחסיים שלה, במסגרת חשיפה למגוון תוכניות הסיוע למו"פ, ותוכניות לקליטת טכנולוגיות ממקורות חיצוניים, כמו גם סיוע בשדרוג הטכנולוגי העצמי של המפעל.

תאריך:  23/03/2008   |   עודכן:  23/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il