וואלה! שופס, אתר הסחר הגדול בישראל, יוצא בקמפיין טלוויזיה בערוצים 2 ו- 10 שיעלה ב- 4.4.2008. מדובר בקמפיין מכירתי לקראת חג הפסח בו כל המוצרים באתר נמכרים ב - 36 תשלומים שווים ללא ריבית והצמדה.
הקמפיין בטלוויזיה ממחיש את המגוון העצום של למעלה מ-10,000 מוצרים שונים הקיים בוואלה! שופס, ואת הנוחות שבקניה ללא יציאה מהבית.
סיגל כספי סמנכ"ל הסחר והשיווק מציינת כי לקראת חג הפסח נרשם גידול של 30% במכירות מוצרי החשמל והרהיטים. השנה לאור מזג האויר החם ניכר גידול במכירת מזגנים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהיקף של כ - 600 אלף ₪.
קבוצת וואלה! שופס הכוללת את וואלה! טורס, וואלה! Buy, וואלה! Pay, וואלה! פרינט ו-וואלה! ביטוח, הינה קבוצת אתרי הסחר האלקטרוני המובילה והגדולה
בישראל עם היקף מכירות שנתי של כ -400 מליון ש"ח (נכון לשנת 2007). לוואלה! שופס כ-500 אלף מנויים רשומים ומליון וחצי גולשים ייחודים כל חודש.