X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 'אורנה לאלו'
▪  ▪  ▪
מהקולקצייה החדשה. דגם 'בוקר בסין' [צילום: יבגני פולי]

מסע מרתק אל עולמות קסומים, המאופיין בצבעוניות עליזה מלאת חיים וזוהר, הרפתקנות, חגיגיות וחיוניות, משתקף בקולקציית התכשיטים החדשה של המעצבת הרב תחומית אורנה לאלו, ""JOURNEY COLLECTION, הכוללת: טבעות, צמידים, מחרוזות, תליונים, סיכות דש ועגילים.
צבעי כסף, אדום, כתום, ורוד, ירוק, טורקיז, לבן, ולראשונה אף כחול מאפיינים את קולקציית ה- "JOURNEY COLLECTIO" ומצטרפים למוטיבים קבועים, המאפיינים את יצירותיה של לאלו, כמשחקי אור שונים, שילובים בין שקוף לאטום ושימוש בדפוסי צורות שונים (טיפות, פרחים, עלים, נקודות, כוכבים ועוד..).
השרף הסינטטי, העומד בבסיס עבודותיה של לאלו, מאפשר גם הפעם עושר, צבעוניות, מקוריות, רעננות וחדשנות, הבאים לידי ביטוי במגוון עצום של תכשיטים, המותאמים הן להופעה יומיומית קז'ואלית והן לערב ואירועים פורמליים.
הקולקציה עוצבה בהשראת הנטייה האנושית לנוע ולתור בעולם, בין אם בעולם המוחשי ובין אם בעולם הנפשי, דרך פרשנותה הייחודית של המעצבת.
לאלו עוברת, בקולקציה החדשה שיצרה, לאורך שלבי מסע דמיוני, החל מההכנות וההתרגשות לקראת מסע, דרך גילוי עולמות ואנשים חדשים ועד לסוף המסע, בו האדם מגלה את עצמו.
ב-"JOURNEY COLLECTION", ניתן למצוא מערכות תכשיטים שלמות, המתבססות על שלבים שונים במסע:
Beyond the Window- הסדרה עוצבה בהשראת הציפיה וההתרגשות לקראת מסע, בעקבות ההבטחה שכל נסיעה צופנת בחובה: כמיהה לטייל, להתנסות ולחוות מקומות חדשים אקזוטיים ורחוקים. הנסיעה מתבטאת ברגשות חזקים, בצבעוניות עזה וחיה ובגודש של טקסטורות עליזות ומוטיבים אתניים. הצבעים הדומיננטיים בסדרה הנם אדום, ורוד כתום, לבן וטורקיז, ונעשה שימוש בעיצובי פרחים וענפים, ובולטת ההשפעה המזרחית על העיצוב. המקנה חושניות וחיות לעיצובים.
Wherever The Wind Blows - סדרה זו מאופיינת בצבעוניות קיצית ובשקיפות עדינה ומתבססת על גוני הירוק, הטורקיז, התכלת והכחול ומשלבת טקסטורות לבנות. הסדרה עוסקת ביציאה אל הטבע, באשר הוא - חוף הים, שדה פתוח, נוף כפרי, ולמעשה כל מקום. החיבור האנושי החזק אל הטבע, מבטל גבולות בלתי נחוצים בין בני האדם והטבע ומאפשר תקשורת חזקה ופתוחה עם חברים הפוגשים לאורך הדרך. בפריטים מסדרה זו ניתן למצוא השראה חזקה של סיפורי מסע אבורג'ינים. בין המוטיבים בולטים בסדרה: כרטיסי רכבת ומסרונים. הטקסטורה המאפיינת את הסדרה היא פשוטה ורגועה , כמו גם הרעיון שבכל מסע אתה מאבד ומוצא גם את עצמך.
Farewell My Friends - סדרה זו משקפת מסע מופשט יותר, אל תוך העצמי. המסע עמוס הפרטים והחוויות הופך לכתם עמום המשתקף בחלון בנסיעה ארוכה ברכבת. הטבע מתכנס פנימה ומשתלב באדם, והוא מתמקד כעת במרחב ובזמן הפרטיים שלו, ובדרך בה בחר ללכת. הסדרה מאופיינת בעומק ובמלנכוליות טקסטורות מופשטות יותר, בחירה בצבעים נוגים ורכים, בשילוב עיטורים גדולים ומרשימים מקנים אלגנטיות וזוהר. התחושה המועברת בפריטי הסדרה היא כי יש לכל אחד מאיתנו את הכוחות ללכת רחוק ולמצוא את עצמנו.
אורנה לאלו, בעלת המותג "Lalo Treasures", נחשבת לחלוצה בעיצוב אביזרי אופנה ותכשיטים העושים שימוש בשרף סינתטי. את שפתה הייחודית של לאלו, ניתן לזהות באופן ברור בכל חלקי הקולקציה עם משחקי שקיפות ואור, שילובים בין צורות והדפסים אופייניים ליוצרת ושימוש בטכניקות ייחודיות. לאלו, המקפידה על חדשנות ויצירתיות אינסופית לאורך כל 15 שנות יצירתה, מגדילה לעשות בקולקציה הנוכחית ומשכללת את אלמנט התלת-מימד הייחודי לה, באמצעות טכניקות הטבעה חדשניות והדפסים, המוטבעים שכבות על גבי שכבות ומציגה בקולקציה מגוון עשיר ומפתיע של פריטים תלת-ממדיים ובלתי-שגרתיים. כאמנית היוצרת ברוח תנועת "Arts And Crafts" מקפידה לאלו על שימוש בעבודת יד בכל שלבי ייצור הפריטים, לרבות תהליכי השיוף, ההשחלה, הצביעה ועבודות הגימור.
מחירים לדוגמה:
טבעות החל מ -80 עד 130 ₪. צמידים החל מ - 150 עד 300 ש"ח. מחרוזות החל מ - 300 עד 650 ₪.
תליונים, החל מ - 180 עד 350 ₪. סיכות דש, החל מ - 79 עד 280 ₪. עגילים, החל מ - 100 עד 250 ₪, סיכות וקישוטים לשיער החל מ-60 עד 150.
את קולקציות התכשיטים ניתן להשיג בחנויות הקונספט "אורנה לאלו", רחוב דיזינגוף 242, ת"א וקניון "מול הים" באילת, ובעשרות חנויות מובחרות ברחבי הארץ.
טלפון לבירור לגבי החנות הקרובה למקום המגורים: 08-9262154.

תאריך:  31/03/2008   |   עודכן:  31/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il