X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דינמיקה סלולר
▪  ▪  ▪

דינמיקה סלולר מרחיבה את שירות התיקונים לטלפונים סלולאריים, ומציעה את השירות בתשלום ללא תנאים מקדימים. השירות מאפשר תיקון מכשירי סלולאר במעבדות השירות של דינמיקה סלולר הממוקמות בקניונים הקרובים לשכונות מגורים, דבר החוסך ללקוח טרחת הגעה למעבדת שירות של החברה.
מנתוני רשת דינמיקה סלולר עולה כי 35% מלקוחות הרשת הרוכשים מכשיר, בוחרים להרחיב את חבילת השירותים הבסיסית וליהנות משירותי הביטוח "דינמיקה מקיפה", שירות תיקוני המעבדה של רשת דינמיקה סלולר. עם זאת, קיימים 65% מהלקוחות, אשר בוחרים שלא להצטרף לשירות תיקונים והאחריות המורחבת. כמענה ללקוחות אלו דינמיקה משיקה את השירות החדש אשר מאפשר לכל לקוח לתקן את הסלולארי בתשלום.
ענת שפכט, מנכ"ל רשת דינמיקה סלולר: "השירות מאפשר לכל מי שאין לו שירות ביטוחי כלשהו ומתקלקל לו הטלפון, להגיע לאחת ממעבדות דינמיקה סלולר ולתקן את המכשיר בתשלום. עד היום נהנו משירות הלקוחות דינמיקה סלולר רק בעלי ביטוח "דינמיקה מקיפה", בימים אלו נפתח השירות לכלל הלקוחות".
תיקונים שכיחים
מנתוני הרשת עולה כי התיקונים השכיחים במעבדות דינמיקה סלולר הינם טיפול בקורוזיה וברכיבי הפלסטיק של המכשיר. פגמי קורוזיה עלולים להווצר כתוצאה מחשיפה לרטיבות או לחות ואלו מהווים כ-5% מהתקלות.
המרכיבים היקרים ביותר במכשירים הסלולאריים הינם הפלסטיק ורכיבי התצוגה, ואלו מהווים כ-40% מהתקלות ואינם נכללים במסגרת האחריות אותה היצרן מספק בשנה הראשונה לרכישת המכשיר. 60% מהתקלות הינן מסוג נזק מוחלט, תקלות חשמליות (רמקול, שמע, מצלמה) וכן מקרי אובדן או גניבה.
עלות ממוצעת לתיקון בתשלום הינה 300 ש"ח ולקוח הבוחר להצטרף לשירות התיקונים "דינמיקה מקיפה" נהנה מהנחה של 50% מעלות התיקון טרם כניסתו לשירות.
אודות דינמיקה סלולר
דינמיקה סלולר הינה משווק מורשה של סלקום ובבעלותה רשת החנויות הסלולארית הגדולה והמובילה בישראל. רשת דינמיקה מונה 38 סניפים בפריסה ארצית בקניונים המובילים, המציעים ללקוחותיהם מבחר פתרונות תקשורת סלולארית בהם ניתן למצוא מגוון רחב של טלפונים, אביזרים מתקדמים: אוזניות BLUETOOTH, כרטיסי זיכרון של SANDISK ואביזרים מסורתיים לסלולאר כמו: סוללות, מטענים, דיבוריות ואביזרי אופנה נוספים המותאמים למכשירי הסלולאר השונים. כמו כן, מחזיקה הרשת 23 מעבדות שירות לטלפונים סלולאריים בפריסה ארצית ומעבדה מרכזית, הנותנות את כל פתרונות השירות לסלולארי לרבות שירותי תיקונים ואחריות מורחבת לאובדן וגניבה. בנוסף משווקת דינמיקה שיחות בינלאומיות של חברת 013 ברק.

תאריך:  02/04/2008   |   עודכן:  02/04/2008
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il