ביטוח ישיר בקמפיין למוצר החדש: ביטוח נסיעות לחו"ל. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R" כולל טלוויזיה, רדיו, ואינטרנט ויימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 400,000$.
סרט הפרסומת המלווה את הקמפיין מתאר את נח ברגעים האחרונים לפני תחילת המבול וההפלגה בתיבה. נח בודק את הדרכונים של החיות ומגיע לכבשים. קריין הפרסומת עולה עם סיסמת הקמפיין: נוסע לחו"ל? חדש מביטוח ישיר, ביטוח נסיעות באינטרנט בהתאמה אישית ובמחירים נמוכים במיוחד.
קרדיטים:
משרד פרסום - שלמור אבנון עמיחי. מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי; סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי; מנהל צוות קריאטיב: נדב פרסמן; קופי: ליאור זייד, עידן לוי; ארט: גיא מרגלית; מנהל צוות קריאטיב: נדב פרסמן; סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי; מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי; סופרווזרית: עינת הרצברג; תקציבאית: חן מור; מנהל מח' אסטרטגיה: נעם מנלה; פלנינג: יריב גנור, אורי אורן; מפיקת משרד: סיגל נוגסי; במאי: רני כרמלי; הפקה: אוג; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90, ופועלת במספר תחומים מרכזיים: במסגרת ענף ביטוח כללי פועלת החברה בשלושה תחומי פעילות: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. בתחום ביטוח חיים, עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חסכון וביטוחי בריאות. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'.