יבואנית מוצרי החשמל און-ליין תעלה החל מתאריך ה-7.4.08 קמפיין פרסומי באוטובוסים של מוצרי HOOVER בהשקעה של 500,000 ₪.
במסגרת הקמפיין, המבוסס על קונספט "עוצמת הניקיון של הובר", HOOVER תקדם את שואב הדגל החדש שלה - FREEMOTION ואת מכונת הכביסה פתח עליון 6 ק"ג, ממוצרי "הקו הלבן" של החברה.
חברת און-ליין נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחומי הייבוא, השיווק והשירות של מוצרי חשמל איכותיים למטבח ולבית.
בין הזיכיונות הבלעדיים שמחזיקה החברה לייבוא ושיווק של מותגים, נמנים שואבי האבק וקו המוצרים הלבנים של Hoover, תנורים וכיריים של המותג הצרפתי Rosieres, ייבוא ושיווק מוצרי Babyliss Paris, מוצרי עיבוד המזון האיכותיים מתוצרת CHROMEX, מוצרי המטבח המובילים בארה"ב של Cuisinart, וקולטי האדים המובילים בעולם של Elica.
רונית פז, מנהלת השיווק של חברת און-ליין, מסרה: "בשנה האחרונה הרחיבה און-ליין בהצלחה רבה את ייבוא מוצרי הובר למוצרי קו לבן. אי לכך, חלה העצמה של המותג בשוק, ולקראת חג הפסח עונת הקניות, החליטה החברה לצאת בקמפיין פרסומי שיקדם את שני מוצריה החדשניים בכל הארץ".