לרגל יום העצמאות וחגיגות ה-60 שנה למדינת ישראל חברת עוף טוב מחזירה לנו את הנקניקייה האהובה "מיס לוסי". שירלי שוורץ מנהלת השיווק של חברת עוף טוב מציינת, שנקניקיית "מיס לוסי" הושקה לראשונה בשנות ה-80 והיתה להצלחה עצומה (באותה התקופה היה קשה למפעל לעמוד בביקוש העצום)- בחודשי ההשקה מכירות "מיס לוסי" הגיעו לכ-100 טון בחודש לעומת 15 טון לפני ההשקה - גידול של כ-600% במכירות!!! ההערכה היא שנתח השוק שלה היה לפחות בין 30%-40%. "מיס לוסי" היתה הנקניקייה הממותגת הראשונה בישראל והינה מהמהלכים הבולטים והמוצלחים באותה תקופה.
ההשראה למהלך נבעה מדמות "מיס לוסי"- הכוכבת הפופלארית של סדרת הטלויזייה דאלאס ששודרה באותה התקופה (טרום עידן הערוצים המסחריים, הטלנובלות ותוכניות הראליטי) והיתה קטנה, עסיסית, ממזרית ונערצת...
הסדרה כללה מגוון רחב של מוצרים: נקניקיות רגילות, נקניקיות חריפות, נקניקיות קוקטייל, קנקרס עוף וקנקרס עגל.
את "מיס לוסי" הגה דוד טמיר מבעלי משרד הפרסום טמיר כהן.
שירלי שוורץ, מנהלת השיווק של חב' עוף טוב אומרת כי "מיס לוסי 2008" חוזרת עדכנית, מחודשת ומשודרגת הן מבחינת העיצוב והאריזה והן מבחינת הנקניקייה עצמה, ותופיע בכל מארזי הנקניקיות של עוף טוב.
כאמור לקראת יום העצמאות ולרגל חגיגות ה-60 שנה לישראל, חברת עוף טוב החליטה לצאת בנוסף במהדורה חגיגית מיוחדת ומוגבלת ולהשיק את "לוסי למדורה"- נקניקיות קנקרס עוף טעימות ועסיסיות במיוחד.
שירלי שוורץ מוסיפה שאת השקת "מיס לוסי" תלווה חגיגה בנקודות המכירה - שרשראות, דגלים, שילוטים מיוחדים ופעילות באינטרנט.
מגמות בקרב הצרכנים:
יום העצמאות הוא חג הנקניקיות - בשנה שעברה בחודש החג עלתה צריכת הנקניקיות בכ-50% לעומת חודש ממוצע! השנה, בחודשיים הקרובים, בשל החגים הרבים המתחילים בטיולי חופשת חול המועד פסח, שיאה במנגלים של יום העצמאות והמשכה במדורות ל"ג בעומר- צפויה עלייה משמעותית בביקוש ובצריכת הנקניקיות.