X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם החברה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

חברת "נטלי-סקיולייף", המתמחה בטיפול מקיף במבוגרים וקשישים מבעיות לב, סיעוד, אבטחה ופנאי, פועלת שנים רבות בקרב האוכלוסיה המבוגרת ומודעת לקשיים היום יומיים העוברת קבוצת אוכלוסיה זו. כחלק מהאחריות החברתית שהינה חלק בסיסי בתפישת החברה, החליט מנכ"ל "נטלי-סקיולייף", עו"ד יריב לרנר, שהשנה תתרום החברה כ-3,500 מנות חמות לקשישים בודדים שידם אינם משגת, שיעברו את חג הפסח לבד. לצורך הפרויקט פנה לרנר לעובדי החברה בבקשה כי ישתתפו בחלוקת המנות החמות ברחבי הארץ. כל עובדי החברה התגייסו כאיש אחד ליוזמה מתוך תחושת שליחות לעזרת המבוגרים מולם הם עובדים בכל יום.
במהלך כל השבוע הקרוב מחלקים עובדי החברה 500 מארזים שכל אחד מהם מכיל שבע ארוחות חג בשריות הכוללות גם דגים וכן כשבעה מרקים חמים. סה"כ מדובר בכ-3,500 ארוחות מלאות וכ-3,500 מרקים חמים שייתנו לקשישים תחושת שייכות, אהבה וכבוד בחג. לארוחות החמות צרפה החברה גם הגדות פסח ובקבוקי יין קטנים.
חלוקת המנות מתבצעת ברחבי הארץ בתיאום בתיאום עם לשכות הרווחה והמחלקות לטיפול בקשיש בעיריות השונות. כמו כן הצטרפו עובדי "נטלי-סקיולייף" לחלוקת המנות גם לניצולי השואה בשיתוף פעולה עם ארגון "לתת".
מנכ"ל "נטלי-סקיולייף", עו"ד יריב לרנר: "חברת "נטלי-סקיולייף" היא היום החברה הגדולה ביותר בשוק הסיעודי וככזאת, היא רואה לנגד עיניה את טובת וקשיי המבוגרים בכל יום. אנחנו לא מסוגלים כאנשי משפחה, לעמוד מנגד ביום חג ולא להירתם ולתמוך באנשים היקרים הללו. אני נחשף אישית בכל יום לעשרות מקרים של אנשים שאינם יכולים לממן ביטוח רפואי, שירותים סיעודיים ולצערי במקרים רבים גם לא מזון בסיסי שלא נדבר על ארוחות חג. אני רואה זאת כמצווה לתת חזרה ביום חג ואני גאה על כך שרוח ההתנדבות והשיתוף החברתי דבקו בכל עובדי החברה שנרתמו למהלך".
חברת נטלי-סקיולייף איננה מסתפקת בכך, ותורמת מזון וכלי אוכל לסדר פסח אלטרנטיבי במסגרת פעילותה בפרויקט "שכונות תומכות". פרויקט "שכונות תומכות" מתפקד כמסגרת חלופית לבתי אבות בה מטפל ומשרת נציג החברה בכ-200 מבוגרים בכל שכונה, הגרים בבתיהם ואינם מעוניינים להחליפו במסגרת אחרת.
אב הקהילה התומכת בתל אביב, מר ראובן פרחי: "במוצאי שבת, ערב פסח, נקיים במועדון החברתי שלנו סדר פסח אלטרנטיבי כהלכתו לחברי הקהילה שאין להם היכן לעשות את החג. חברת נטלי תורמת את המזון והאמצעים לקיום הארוחה וחשוב לומר כי לא מדובר בסדר פסח למנויי החברה, אלא לכל מי שאני מכיר שזקוק לחברה טובה בערב מיוחד וחגיגי זה. אני שמח שיש לי את הזכות לכבד אנשים יקרים אלו השנה".

תאריך:  14/04/2008   |   עודכן:  14/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il