יוניליוור ישראל משיקה אתר אינטרנט, באמצעות חברת מקאן דיגיטל, למיונז הלמנס - מותג המיונז הבינלאומי בהשקעה של 20 אלף שקל. האתר הינו חלק מקמפיין רחב היקף למותג בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל.
האתר, ברוח סיסמת הקמפיין למותג "זה הזמן למשהו אמיתי" מציג את ההיסטוריה של המותג, מתכונים מעוררי תאבון בשילוב מיונז, קופון הנחה לרכישת המוצר ומידע אודות ההיסטוריה של המותג.
כמו כן כולל האתר מידע תזונתי רב אודות שומנים חיוניים לתזונה, סוגי שומנים, טיפים לאיזון נכון של צריכת שומן והיתרונות שבאכילה מיונז.
הלמנס הינו אחד ממותגי המיונז של חברת יוניליוור המובילה את קטגוריית המיונז בעולם. בארה"ב נמכר המותג כבר למעלה מ-100 שנה. המיונז ידוע בטעמו הביתי העשיר, אינו מעובד יתר על המידה, עשוי מביצים שמן וחומץ ומהווה מקור טוב לשומנים חיוניים כדוגמת אומגה 3.
האתר
www.hellmanns.co.il הינו חלק מקמפיין רחב היקף למיונז הלמנס הכולל פרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות רחב היקף, עיתונות ופעילות אינטרנט ייחודית.
אודות מותג הלמנס
בשנת 1905 מהגר גרמני בשם ריצ'רד הלמנס החל למכור מיונז על-פי מתכון של אשתו, במעדנייה שפתח בעיר ניו-יורק. מהר מאוד, בשנת 1912, הוצע המוצר בצנצנות זכוכית עם הסרט הכחול המזוהה עם המוצר. היום מציע המותג מגוון מוצרים הכולל מיונז, קטשופ, חרדל, רטבים לסלט ורטבים שולחניים. המוצרים כולם פשוטים טעימים ונוחים לשימוש ומשדרגים כל ארוחה - מארוחה ביתית ועד פינקניק בחיק הטבע.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.