X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
[צילום: יח"צ]
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם רשת מטבחי DO IT
▪  ▪  ▪

רשת מטבחי DO IT עלתה בקמפיין אינטראקטיבי ראשון בהשקעה של כ-120,000 ₪. הקמפיין, בהפקה עצמית, עלה באתרי האינטרנט המובילים ומציג את החברה ואת המבצע הייחודי ללקוחות תשלובת ישראכרט, המציע 25% הנחה תמורת 25 כוכבים ב-36 תשלומים. המבצע בתוקף לחודש אפריל בלבד.
DO IT, מחברות המטבחים המובילות והאיכותיות בישראל, הוקמה בשנת 1992 ומנהלת רשת חנויות בפריסה ארצית. החברה מציעה שירות ייחודי המציע מטבח מושלם של DO IT כולל הכל: פירוק המטבח הישן (אופציונאלי ע"פ בחירת וצרכי הלקוח), עיצוב בהתאמה אישית וייצור מטבח חדש מושלם, ברז של חמת, כיור נירוסטה או אחר, בהתקנה שטוחה, פרזול ומגירות בטריקה שקטה מתוצרת בלום אוסטריה, תנור, כיריים וארובה מתוצרת דלונג'י של חברת ניופאן ושיש של אבן קיסר.
החברה מתמחה בייצור, שיווק ועיצוב מטבחים בקווים חדשניים, מרגשים וטרנדיים המשלבים בין יופי לתשוקה. לחברה מפעל חדיש ומודרני באזור התעשיה הרטוב א' בבית שמש, מהמתקדמים ביותר בעולם בתחום ייצור המטבחים בשטח של כ-4 דונם.
החברה מעסיקה צוות מעצבים מהשורה הראשונה, המעצבים מטבחים בהתאמה אישית על-פי תפיסת עולם Taylor made ועל-פי צרכי הלקוח. הסיסמה המלווה את DO IT מטבחים "ללכת על הכול", מתאפיינת בחשיבה גלובלית, תוך התאמה לצרכים ולתנאי מזג האוויר הישראלי, הנדסת אנוש חכמה, תשתית יצור מתקדמת, גמישות מרבית והתאמה לאורח חייו וסגנונו של הלקוח.

תאריך:  18/04/2008   |   עודכן:  18/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il