orange רכשה כ-6,000 הגדות מעמותת ילדים בסיכון, תרמה אלפי ארוחות לנזקקים, אירחה יריד מכירה ייחודי של בתי עסק מאזור שדרות ועוטף עזה, אספה בגדים לבית המעשים הטובים בר"ג ועובדיה נרתמו לצביעת בתי קשישים לקראת החג בשיתוף עמותת עלה.
אלי גליקמן סמנכ"ל חטיבת הלקוחות בפרטנר, ציין כי "חברת פרטנר נערכה לתעבורה גדולה ברשת של משלוחי הודעות SMS והגדילה את קיבולת הרשת. מוקד שירות הלקוחות הטלפוני (כוכבית 054) ימשיך לפעול כסדרו, ייתן מענה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בנושאים: נדידה לחו"ל, אובדן/גניבת מכשיר ותקלות. מרכזי השירות והמכירה של החברה ימשיכו לפעול במהלך חופשת החג, עד השעה 17:00 (למעט המרכזים החרדיים בערים בני ברק וירושלים שייסגרו במהלך החג). מרכזי orange בקניונים יפעלו בהתאם לשעות פעילות הקניונים".
ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר אמר כי "כמדי שנה, נשלחות בערב חג פסח מיליוני הודעות לכל היעדים. השנה, אנו צופים מספר דומה. במיוחד לחג, יעלה בפורטל הסלולרי של הדור השלישי oboxlive "ספיישל פסח" הכולל קטעי וידאו עם מתכונים כשרים לפסח, שירים לפסח, סלבריטאים מדברים על החג שלהם ועוד הפתעות".
עוד מוסיף פז כי "ניתן למצוא בפורטל שירותים מגוונים למטייל, כדוגמת: שירותי מדריך מפה, המאפשר באמצעות מערכת מיפוי משוכללת למצוא מיקומים של רחובות, מסעדות, צימרים, אתרי בילוי, ברים, וידיאומטים, תחנות דלק, בתי מרקחת, מסלולי נסיעה ועוד. שירות orange GPS יאפשר ללקוחותינו המטיילים בחופשת החג ליהנות מניווט מהיר, מגוון ומתקדם, בתפעול פשוט וידידותי למשתמש הכולל תצוגת מפות טיולים ייחודית ותצלומי אוויר, כמו גם חיפוש נוח ופשוט במאגרי המידע של דפי זהב".