חברת קולטורה, הכוללת את מועדון הקולטורה, משרד יחסי הציבור קולטורה PR ומחלקת הפקות החליטה לשנות קונספט, במסגרתו תצומצם פעילותו של מועדון ההופעות אותו הפעילה ב-3 השנים האחרונות ולפתוח חברה באותו השם אשר תתמקד בהפקות ויחסי ציבור. בחלל הקולטורה עצמו ימשיכו להתקיים מסיבות, אירועי קונספט מיוחדים וכן מופעים במסגרת פרויקט התיאטרון החדש שהושק לאחרונה.
חברת קולטורה יוסדה ע"י נדב נישרי, אשר פתח את מועדון הקולטורה בשנת 2005 אחרי 3 שנים כבעל מועדון הג'ה-פן. עם הזמן החלה החברה להפיק אירועי חוץ ואף פתחה משרד יחסי ציבור המתמחה בתחום התרבות. כעת מרגישים בקולטורה כי התבססו וצברו מספיק ניסיון על-מנת להשיק באופן רשמי חברה אשר תתמקד בהפקות ויח"צ.
מחלקת ההפקות של קולטורה עבדה מאז הקמתה על מספר פרויקטים גדולים ביניהם ניהול אמנותי וניהול במות בפסטיבל בוםבמלה, פסטיבל "עיר הבירה", אירועי "פשפש לילה", פסטיבל Eganu Street Music בנמל ת"א ואף יזמה את כנס המוזיקאים הישראלי הראשון.
במקביל, התפתח משרד יחסי הציבור קולטורה PR בניהולו של עודד מזרחי וכיום הוא מייצג מספר אמנים וחברות כגון - אתרי האינטרנט Eganu ו- OkCupid, מרכז אפרהימי לרפואה אלטרנטיבית, אמ"י (איגוד אמני ישראל) הזמר שרון הולצמן, להקת "הבנים של שמעון", להקת סינגפור ועוד.
נדב נישרי, מייסד החברה: "בשלוש השנים האחרונות עברנו תהליך של צמיחה. למדנו דרך המועדון איך התעשיה עובדת, למדנו את שפת הקהל הצעיר וכיצד לגשת אליו. המועדון נתן לנו את הפלטפורמה, וכעת אנחנו רוצים לנצל את כל הידע שצברנו על-מנת להציע לחברות ולארגונים את שירותינו בתחום ההפקה ויחסי הציבור באופן המקצועי והעדכני ביותר".
מנהלי המועדון הכריזו על חודש מאי כחודש סגירה של הופעות ומסיבות חגיגיות. החל מה- 1.6 תתקיים החברה במתכונתה החדשה. "זה יהיה יום עצוב ושמח כאחד. מצד אחד אנחנו נפרדים מההופעות מהן צמחנו, מצד שני אנחנו יוצאים לדרך חדשה ומרגשת לא פחות" מסכם נישרי.