חברת קרט יבואנית המותג קנון, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום, למותג המוביל בעולם בתחום הצילום המקצועי - מצלמת EOS 400D של קנון.
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "וילנאי", בהשקעה כוללת של כחצי מיליון שקל, תחת הכותרת: צלמו את המחיר... הוא לא יחזור!
הקמפיין כולל: מודעות בעיתונות הארצית והמקצועית, שילוט על גבי אוטובוסים, דיוור ישיר לכ-20,000 בתי אב ונראות כוללת ומבצעי קד"מ בנקודות המכירה, ברחבי הארץ.
לדברי גיא בן-נון, מנהל שיווק בחברת קרט: "האסטרטגיה השיווקית של הקמפיין, נועדה ליצור חשיפה מרבית למצלמה הדיגיטלית EOS 400D, המצלמה הפופולרית בתחום הצילום המקצועי בעולם, המבטאת את איכויות המותג EOS של קנון, תוך שימת דגש על העובדה, כי החל מהיום, כל אחד יכול להרשות לעצמו, ליהנות ממצלמה מקצועית ואיכותית, במחיר אטרקטיבי".
במסגרת הקמפיין, יוצאת חברת קרט במבצע, במסגרתו תשווק מצלמת EOS 400D כולל עדשה EF-S18-55mm במחיר 3199 ₪ במקום 4799 ₪. המבצע בתוקף החל מ-21 באפריל עד ה- 12 במאי 2008.