רשת מטבחי DO IT השיקה תוכנה גרפית ייחודית לתכנון ועיצוב המטבח בתלת-מימד, בזמן אמת עם הלקוח. התוכנה Dilix3D של חברת דיליקס הישראלית עברה אפיון מיוחד עבור רשת מטבחי DO IT והיא מאפשרת ללקוחות להפוך לשותפים מלאים בתהליך תכנון ועיצוב המטבח העתידי בתלת מימד ובזמן אמת. DO IT השקיעה במהלך כ-300,000 ₪.
שאול ששון, מנכ"ל מטבחי DO IT: "מדובר בחדשנות בענף המטבחים בישראל אשר אנו הראשונים להטמיע. אם עד כה, לקוח היה מזמין מטבח ורואה את התוצאה רק כשהיא מוכנה, כיום הוא יכול לראות את התוצאה במקום, בתלת-מימד. אנו גאים להיות הראשונים שמאפשרים זאת ללקוחות ובכך לאפשר להם לקבל את המטבח עליו הם חלמו. DO IT תמשיך להוביל גם בשירות ללקוחות, בקונספט הייחודי של הכל כלול ובפיתוח מוצרים שיהפכו את חווית הקנייה למושלמת וכדאית".
סימני דניאל, מנכ"ל דיליקס בע"מ: "רשת מטבחי DO IT היא לקוח אסטרטגי עבור החברה ויחד יצרנו מהפכה בשוק המטבחים בישראל. התוכנה החדשה תאפשר ללקוח לראות בתלת-מימד ובזמן אמת את המטבח החדש שהוא רוצה לרכוש ובכך הוא יקבל את התוצאה המושלמת מבחינתו".
DO IT, מחברות המטבחים המובילות והאיכותיות בישראל, הוקמה בשנת 1992 ומנהלת רשת חנויות בפריסה ארצית. החברה מתמחה בייצור, שיווק ועיצוב מטבחים בקווים חדשניים, מרגשים וטרנדיים המשלבים בין יופי לתשוקה. לחברה מפעל חדיש ומודרני באזור התעשיה הרטוב א' בבית שמש, מהמתקדמים ביותר בעולם בתחום ייצור המטבחים בשטח של כ-4 דונם.
מטבח מושלם של DO IT כולל הכל: פירוק המטבח הישן (אופציאנלי ע"פ בחירת וצרכי הלקוח), עיצוב בהתאמה אישית וייצור מטבח חדש מושלם, ברז של חמת, כיור נירוסטה או אחר בהתקנה שטוחה, פרזול ומגירות בטריקה שקטה מתוצרת בלום אוסטריה, תנור, כיריים וארובה מתוצרת דלונג'י של חברת ניופאן ושיש של אבן קיסר.
החברה מעסיקה צוות מעצבים מהשורה הראשונה, המעצבים מטבחים בהתאמה אישית על-פי תפיסת עולם Taylor made ועל-פי צרכי הלקוח. הסיסמה המלווה את DO IT מטבחים "ללכת על הכל", מתאפיינת בחשיבה גלובלית, תוך התאמה לצרכים ולתנאי מזג האוויר הישראלי, הנדסת אנוש חכמה, תשתית יצור מתקדמת, גמישות מרבית והתאמה לאורח חייו וסגנונו של הלקוח.