X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סימנטק
▪  ▪  ▪

סימנטק מכריזה על תוכנת אבטחה חדשה - Symantec Endpoint Encryption המספקת יכולות הצפנה מתקדמת עבור מחשבים שולחניים, ניידים והתקני אחסון נשלפים.
Symantec Endpoint Encryption הינה תוכנת אבטחה כלל ארגונית סקלאבילית, המונעת גישה לא מורשית לנקודות קצה, באמצעות טכנולוגיות הצפנה ובקרת גישה רבות עוצמה.
Symantec Endpoint Encryption מסייעת ללקוחות להגן על מידע רגיש ולמנוע את הסיכונים הגוברים של אובדן נתונים. התוכנה מציעה ניהול מרכזי סקלאבילי עבור פריסה וניהול קל יותר ויכולת למנף כלים קיימים דרך סנכרון עם מייקרוסופט אקטיב דירקטורי (Active Directory) עבור ניהול מדיניות קבוצתית. בנוסף, עונה התוכנה לצווים ותקנות ממשלתיות ומאתרת יכולות דיווח וביקורות, דבר העוזר ללקוחות להוכיח תאימות עם דרישות חוקיות המצריכות שימוש בטכנולוגיות הצפנה להגנה טובה יותר על נתונים.
"כמות המידע הנוצר על-ידי עסקים ממשיך לגדול וממשיך להיות מאוחסן במספר גדל של התקני נקודות קצה הרגישים לפריצה, אובדן או גניבה", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "לפי דוח איומי אבטחת האינטרנט שלנו למחצית השניה של 2007, גניבה או אובדן של מחשבים או אמצעי אחסון נתונים אחרים היוו 57 אחוז מכלל אובדני הנתונים שיכלו להוביל לגניבת זהויות. לפיכך מומלץ ליישם טכנולוגיות הצפנה כדי לעזור להגן על מידע ואינטראקציות רגישות כחלק מאסטרטגיית הגנת מידע רחבה יותר, פתרונות ההצפנה שלנו עונים לצורך זה ומספקים ללקוחות איזון של פשטות ותחכום להטמעה קלה יותר, תוך מענה לצרכים העסקיים".
Symantec Endpoint Encryption מציעה הצפנת דיסק מלאה כמו גם יכולות הצפנת אחסון נשלף. מהדורת Full Disk של התוכנה הינה רכיב הצפנת דיסק מלאה, שנועדה להגן על כל הנתונים בדיסק קשיח של מחשבים מבוססי חלונות. היא מאפשרת למנהלני IT להצפין את הדיסק הקשיח כדי להגן על מידע ולמנוע את החשיפה של נתונים רגישים במקרה שהמחשב יאבד או ייגנב. טכנולוגיית ההצפנה תוכננה להיות שקופה למשתמש הקצה, ומבוצעת תוך השפעה מינימלית על ביצועים.
מהדורת Removable Storage של Symantec Endpoint Encryption הינה רכיב אחסון נשלף שתוכנן להגן על כל הנתונים ב-USB, Firewire, Compact Flash, iPod, CD, DVD והתקני אחסון ומדיה נשלפת אחרים. היא מצפינה מיידית קבצים מוגדרים על-ידי מדיניות מרכזית בעת העתקתם למדיה נשלפת. עסקים מכל הגדלים מסוגלים למקסם את יתרונות הפרודוקטיביות של שימוש בהתקני אחסון נשלפים תוך מזעור הסיכונים שהתקנים אלה מציבים לאבטחת נתונים.
אודות סימנטק
סימנטק הינה מובילה גלובלית בפתרונות תשתיות, המאפשרת לעסקים וצרכנים להיות בעלי אמון בעולם מקושר. החברה עוזרת ללקוחות להגן על תשתיותיהם, מידע ואינטראקציות על-ידי אספקת פתרונות תוכנה ושירותים המטפלים בסיכונים לאבטחה, זמינות, תאימות וביצועים. לסימנטק, שהמטה שלה ממוקם בקופרטינו, קליפורניה, יש פעילויות ביותר מ-40 ארצות.

מידע נוסף זמין בכתובת: www.symantec.com
תאריך:  04/05/2008   |   עודכן:  04/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il