X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ורד בראון דוא"ל וגנר גרינשטיןתדמיות תקשורת
- הודעה מטעם אס סי ג'ונסון
▪  ▪  ▪

אס סי ג'ונסון ישראל עולה בימים אלה בקמפיין טלוויזיוני חדש למותג המוביל של החברה רייד (Raid). "רייד" מוביל בעולם את קטגוריית קוטלי היתושים והחרקים. המותג שנכנס לפעילות בישראל לפני כ-8 שנים מוכיח שנה אחר שנה עליה עקבית ורצופה בקטגורית קוטלי החרקים והיתושים.
לדברי יעל ארצי, מנכ"לית בפועל של אס סי ג'ונסון ישראל, הקמפיין הנוכחי מתמקד ברייד נוזל חשמלי תחת הסיסמא: "לילה שקט ללא יתושים" הוא מדגיש את העובדה כי המוצר משחרר חומר פעיל ודוחה יתושים למשך כל הלילה.
לדברי ארצי, הקמפיין מציג מצב מוכר מחיי היום יום שלנו - גבר המצויד בפנס ראש ונעל הרודף אחרי יתוש מעצבן באמצע הלילה בחדר השינה. לרגע הוא חושב שתפס את היתוש ומעיף את הנעל לכיוונו, אלא שהיתוש החמקמק נמלט והתמונה עליו הוא עמד - נופלת ונשברת! רייד נותן פתרון יעיל יותר ומעייף פחות - פשוט מחברים את רייד נוזל חשמלי לתקע - החומר הפעיל משתחרר כל הלילה ומעניק לילה שקט ללא יתושים!
קמפיין הפרסום נועד בין השאר לחשוף את הצרכן למשפחת המוצרים של רייד המספקת מגוון פתרונות יעילים להיפתר ממעופפים, גו'קים ומנמלים ולתמוך בפעילות השיווקית של החברה הממוקדת בגידול נתח השוק ובביסוס נוסף של מעמדו של המותג בשוק.
קמפיין הפרסום הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB, בהיקף של 3 מיליון ₪.
קרדיטים:
מנהל מדיה: ליאור הדרי
תקציבאית: שירה נועם
מפיקה: גליה טלנר

תאריך:  06/05/2008   |   עודכן:  06/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il