X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דנה הפקות
▪  ▪  ▪

בתחרות היוקרתית, שמתקיימת זו השנה החמישית ברציפות, תתמודד "הכפולה" על פרס ה"מפיס" בקטגוריית "תוכן נולד". הסדרה עלתה לגמר והיא כרגע בחמישייה הסופית והמובילה מבין עשרות מועמדים מכל העולם. האירוע, אשר נחשב ל"אוסקר" של עולם הסלולר, יתקיים מחר, ב-8 במאי 2008 בעיר קאן שבצרפת ויוענקו בו, כמידי שנה, פרסים על חידושים והמצאות בתחום הסלולאר.
תחרות פרסי המפיס נקראת על שמה של החברה הלונדונית שהוקמה בשנת 2000 MEF-Forum Mobile Entertainmen. החברה חרטה על דגלה את קידום תחום המדיה הסלולארית בעולם, היוצרים בה, איכות התוכן, בטיחות הלקוח ושמירה על האינטרסים שלו.
ארז פז סמנכ"ל התוכן והשיווק של orange ציין כי "orange משקיעה בסדרות מקור ישראליות המותאמות למדיה טלוויזיונית סלולארית. החשיבה כיום מתבססת על פעילות הרבה יותר הוליסטית וניתנת לשליטה ע"י הצופה, אשר יכול להתחיל את חווית הצפייה בפלטפורמה אחת ולהמשיך את הצפייה בפלטפורמה אחרת, וכך לשמור על קשר עם המותגים האהובים עליו. המהלך הינו התפתחות טבעית של עולם התוכן הסלולרי- ממדיה הנסמכת על המסך הגדול, קרי הטלוויזיה, למדיה הסלולרית שיש לה סטאטוס אטרקטיבי ויכולת תקשורת בלתי אמצעית עם הקהל".
orange, הפועלת כמפעיל סלולרי, מרחיבה את פעילותה לתחומי המדיה, הבידור והתוכן הסלולרי. בפעילותה כגוף מדיה, מנצלת החברה את יתרונותיה כמפעיל סלולרי בקשר הישיר והאפקטיבי עם לקוח, ההיכרות האופטימאלית עם צרכיו והיכולת לארוז ולהציע תכנים בממשק ידידותי תחת מותג מוכר ואהוב".
הסדרה, בכיכובם של עדי הימלבלוי ורודריגו גונזלס משודרת מאז תחילת אפריל ב-obox live של orange, באתר של orange ובאתר "רשת". בחודשים הקרובים תעלה הסדרה לשידור בטלוויזיה ב"שידורי רשת". הסדרה משתלבת במגמת ההעצמה של פעילות cross platform מקיפה המציעה למשתמשים לצפות בתכנים ולהשתתף בחוויה בכל רגע באמצעות המדיה הנוחה להם.
השת"פ של orange עם דנה עדן מנכ"לית ובעלת דנה הפקות הוא ניסיון ליזום משהו שונה, שמאחד בין חברות מובילות בתחומי ההפקות, הסלולר והטלוויזיה. לתפקיד הראשי בסדרה "הכפולה" נבחרה עדי הימלבלוי, ולצידה רודריגו גונזלס, אייל שכטר ועוד 7 שחקנים אלמונים שלוהקו לתפקידים ראשיים דרך האתר, מיי אודישן.
"הכפולה" היא סדרת מתח לבני הנעורים המביאה את סיפורה של מאיה (הימלבלוי), שחקנית צעירה, המגויסת למשטרה כדי לשמש סוכנת סמויה בבי"ס תיכון יוקרתי על-מנת לפענח פרשת פשע שהתרחשה בו. מאיה מוצאת את עצמה מוקפת בני נוער מעודכנים, חכמים ועשירים המנהלים אורח חיים נהנתני. על-מנת לשרוד מגייסת מאיה את כל כישורי המשחק שלה אלא שהיא לא ציפתה כי תתאהב באחד התלמידים. העניינים הולכים ומסתבכים עד לסוף המפתיע.

תאריך:  07/05/2008   |   עודכן:  07/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il