X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ארקדה
▪  ▪  ▪
לוגו קיזוז הפחמן [צילום: ארקדה]

בימים אלו משיקה חברת הייעוץ הסביבתי ארקדה את לוגו קיזוז הפחמן אשר נוצר ביוזמתה. לוגו זה מורכב מהסימון של פחמן דו חמצני CO2 על-רקע כדור הארץ וחיצים אשר מסמנים ירידה בכמות הפחמן ועלייה בכמות החמצן. לוגו זה, מטרתו להוות אות וסימן לשימושם של חברות עסקיות אשר מאמצות בהתנהלותן צעדים סביבתיים אשר מובילים להפחתה בפליטת גזי החממה שהם מייצרים כתוצאה מצריכת אנרגיה לסוגיה.
במסגרת קידום לוגו קיזוז הפחמן, בחרה ארקדה לפעול במשותף עם חברה אחרת בעלת עשייה רבה בתחום החיסכון באנרגיה - חברת הנדסת הספק. הנדסת הספק מייצרת ומשווקת מערכות ייחודיות לחיסכון ושימור אנרגיה במערכות תאורה ומנועים. מערכות החברה, פיתוח כחול-לבן, מצמצמות את צריכת החשמל במערכות תאורה בשיעור של כ-30%-15% באופן ישיר. במסגרת שיתוף הפעולה, תוסיף הנדסת הספק למאות בקרי חסכון המותקנים אצל לקוחותיה את לוגו קיזוז הפחמן של ארקדה.
בישראל בלבד, סיפקה והתקינה חברת הנדסת הספק בשנת 2007 אלפי בקרים לחסכון בצריכת החשמל בהספק כולל של 60,000 קוו"ט וצריכה של כ-240,000,000 קוט"ש, כך שהאנרגיה שנחסכה הינה כ - 60,000,000 קוט"ש. התרומה לאיכות הסביבה מתבטאת בחיסכון במניעת השריפה של כ-24,000 טון פחם ומניעת פליטת 50,000 טון של CO2.
ליעד אורתר, מנכ"ל חברת ארקדה מסר כי: "יותר ויותר חברות בישראל פועלות על-מנת לצמצם את השפעתן על הסביבה. אנו סבורים כי כפי שצדק צריך להיראות ולא רק להיעשות, כך גם חשוב שחברות אלו יוכלו לבצע פעילויות שיווקיות מתאימות ולתקשר את פעילותן זו. לוגו קיזוז הפחמן שנוצר על ידינו מטרתו לסייע לחברות להעביר את המסר במהירות וכחלק מהמיתוג הכולל שלהם. הנדסת הספק הינה חברה מובילת שוק בתחומה ואנו מאמינים כי שיתוף הפעולה יסייע בקידום המסר של קיזוז פחמן".
עירן תגור, מנכ"ל הנדסת הספק הוסיף כי: "כחברה הנמצאת בחזית הפיתוח הטכנולוגי של מוצרים המביאים לחיסכון והתייעלות אנרגטיים, וכתוצאה מכך הקטנת פליטות של רעלנים, אנו שותפים טבעיים של ארקדה בקידום המסר. רעיון לוגו קיזוז הפחמן הוא רעיון מבורך, ואנו גאים מאוד לעבוד בשיתוף פעולה עם ארקדה על-מנת לקדם את חשיבות מסר קיזוז הפחמן".

תאריך:  07/05/2008   |   עודכן:  07/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il