AXE מותג הדאודורנטים המצליח מבית יוניליוור יוצא בפעילות סלולארית ייחודית ורחבת היקף, באמצעות סוכנות הפרסום הסלולארי mobi בהשקעה של כ-100 אלף ₪.
הפעילות הינה פעילות משלימה ותומכת במהלך האחרון של המותג -AXE Challenge אשר ליווה את השקת הדור החדש של דאודורנט AXE וכלל אתר אינטרנט ייחודי (
www.axeeffect.co.il) ופעילות קד"מ, באמצעות חברת טרגט מרקט, בפסטיבל בומבמלה שהתקיים בחו"ל המועד פסח.
פעילות הסלולאר כוללת קמפיינים סלולאריים בפורטלי הדור ה- 3 של סלקום ואורנג', משימת "axe challenge" סלולארית ופעילות סלולארית בשטח בזמן פסטיבל בומבמלה ופעילות לאחר הפסטיבל, המאפשרת לבני הנוער לשתף זה את זה בתמונות ובסרטים שצולמו בפסטיבל.
במסגרת משימת "axe challenge" הסלולארית התבקשו המשתתפים להתקשר לבחורה וירטואלית בשם "דנה" ולנסות להתחיל איתה, כשהחיוג התבצע בטכנולוגיה מיוחדת, ישירות מאתר האינטרנט הסלולארי של המותג. 3 משפטי הפתיחה המקוריים יזכו את בעליהם, אשר שמותיהם יפורסמו באתר האינטרנט הסלולארי, בפרס של 500 ₪ כל אחד. עד כה התקבלו מעל 2,000 שיחות טלפון ובימים הקרובים ייבחרו הזוכים.
אתר האינטרנט הסלולארי, שכתובתו:
www.axe-il.mobi (לגלישה ישירה מהדפדפן הסלולארי), כולל גם תכנים מיוחדים של AXE, סרטי וידאו לצפייה וקופון הטבה לקניית AXE במחיר מיוחד ברשת סופרפארם.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "קהל הצרכנים של AXE הינו אחד הקהלים העושים את השימוש הרב ביותר במדיום הסלולארי. כמותג הפונה לקהל הצעיר, היה לנו ברור כי המהלך הנוכחי של AXE צריך לכלול גם את המדיה הנמצאת בידיהם לאורך כל היום לחיזוק הקשר בינם לבין המותג".
גיא עמי-עד, מנכ"ל mobi: "בפעילות הסלולארית ל-AXE הבאנו לידי ביטוי את היכולות הגבוהות של המדיה הסלולארית כמדיה עצמאית וכשילוב עם מדיה או פעילות אחרת: קמפיין פרסומי בפורטלי המפעילים, משימה המשלבת פעילות קולית, קופון סלולארי, תוכן ממותג וכמובן פעילות שטח המערבת את המשתתפים הנמצאים בפסטיבל בומבמלה. כל אלו יוצרים חוויה עשירה ומתמשכת שבמרכזה הצרכן אשר יכול לבחור את הפעילות המתאימה לו ביותר ולקחת בה חלק".
אודות AXE AXE הינו המותג מס' 1 בעולם בקטגוריית הדאודורנטים לגברים. בישראל הינו מותג שני בתחום הדאודורנטים לגברים עם נתח שוק של כ-20% (נילסן שנתי, 2007). AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו. פנייה זו אל הצרכנים תואמת מגמה עולמית ומקומית של עלייה במודעות לאופנה ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים. בעולם משווק AXE בהצלחה רבה ביותר מ-60 מדינות.
אודות mobi mobi הינה סוכנות הפרסום הסלולארי הראשונה בישראל. בין לקוחותיה: קוקה-קולה, קרלסברג, שטראוס גרופ, איזי-פורקס ומשרדי פרסום מובילים בארץ.