רשת האופנה GOLBARY עולה היום (יום ג') בקמפיין טלוויזיה בתקציב של 400 אלף ₪.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גדי אדר THINK DESIGN יעלה בערוץ 22, ערוץ 10, ערוץ 9 וערוץ 24 למשך שבוע.
הקמפיין יעלה כקמפיין מכירתי ויציג את הפרזנטורית החדשה של הרשת, שלי גפני, כשהיא לבושה בחולצת "בופון" שמחירה הוא 149 ₪ בלבד.
קמפיין זה הינו חלק מהקמפיין הכולל של הרשת לעונה הקרובה אשר יכלול מודעות בעיתונים, פוסטרים בנקודות המכירה, קטלוג ויחסי ציבור ואשר יעמוד על תקציב כולל של כ-3 מיליון ₪.