X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוניגמן
▪  ▪  ▪
הוניגמן

רשת הוניגמן משיקה את קטלוג קולקציית קיץ 2008, בהשקעה של 500,000$. הקטלוג מתאפיין באווירה רומנטית רטרו-נוסטלגית ומעוצב בצורה ייחודית של מארז גלויות.
הגלויות בקטלוג מתארות חופשה בלתי נשכחת באתרים שונים ואווירה של רגעי קיץ. את הגלויות ניתן להפריד מהקטלוג ולשלוח כגלויות לכל דבר. צילומי הקטלוג צולמו בקיסריה, הרצליה ות"א ע"י צלם האופנה יניב אדרי, ומככבת בו הפרזנטורית של הוניגמן: מלאני פרס, שלובשת ופושטת דמויות נשיות בצורה כובשת.
הקטלוג מציג את קולקציית אביב-קיץ 2008 של הוניגמן אשר עוצבה ע"י המעצבת ירדנה זיו. הקולקציה מתאפיינת במראה אוורירי, נינוח, נשי ועכשווי ומורכבת ממספר השראות אשר מרכיבות את המראה העדכני והשלם לקיץ הקרוב.
בין ההשראות הבולטות לקולקציה מראה שנות ה-50 וה-60 באיטליה בהשראת הסרט של פליני "La dolce Vita", המראה האורבאני (העירוני) המתאפיין בשילוב צבעים חד וקונטרסטי של צהוב, לבן, שחור ואפור, דפוסי פרחים, דפוסי פסים ודפוסים אבסטרקטיים והמראה המחויט והמסוגנן אשר ממשיך גם לעונה הנוכחית.
לדברי מיכה הוניגמן, מבעלי רשת הוניגמן: "אנו מתייחסים לקטלוג ככלי שיווקי עיקרי המוביל את מסע הפרסום של הרשת. בחרנו לעצב את הקטלוג בקונספט ייחודי על-מנת לעורר עניין בקרב קהל היעד. בנוסף, כישוריה המובהקים של מלאני פרס מעניקים לקטלוג "ערך מוסף" והיא מהווה מקור השראה אמיתי".
הקטלוג אשר הופק ע"י משרד הפרסום גלר נסיס, בהיקף השקעה הנאמד ב500,000$, יופץ בכ-120,000 עותקים בחנויות רשת הוניגמן.

[צילום: יניב אדרי]
תאריך:  18/05/2008   |   עודכן:  18/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il