קבוצת "עיניים", הכוללת מרכזים רפואיים המתמחים בהסרת משקפיים ורשת חנויות אופטיקה, יוצאת בקמפיין במדיה הארצית והמקומית תחת הסלוגן "Fashion באחריות רפואית". הסיסמה מבטאת את ייחודיות אופטיקה "עיניים", הנהנית מהגב המקצועי של המרכזים הרפואיים, בניהולו של ד"ר שמואל לוינגר, מומחה לרפואת עיניים , מחלוצי מנתחי הלייזר להסרת משקפיים בישראל.
הקמפיין, שמוביל משרד פרסום גדי אדר, יעלה בקול ישראל (רשת ב', ג' ו-88 FM), בתחנות הרדיו האזורי ובעיתונות הארצית. היקפו של הקמפיין כ-4 מיליון ₪.
לקטלוג המפואר והמודעות בעיתונים נבחרו הדוגמנים יואב ראובני מסוכנות יולי, שהספיק לדגמן עבור "מאמ'ז", "דיוויד ששון", "דלתא" ועוד, והדוגמנית יבה דון מסוכנות רוברטו, שכיכבה בין השאר בקמפיינים של "אינטימה" ו"קוקה קולה". על ההפקה הופקדו צלם האופנה גולי כהן, המאפרת שירלי ויינר, מעצב השיער ז'אן כהן והסטייליסט ראובן כהן.
אודות אופטיקה עיניים קבוצת "עיניים" בניהולו של ד"ר שמואל לוינגר, כוללת רשת מרכזים רפואיים ורשת אופטיקה באחריות רפואית. הרשת שהוקמה בשנת 1999 תופסת נתח שוק של למעלה מ-60% בתחום הניתוחים להסרת משקפיים וכוללת 4 מרכזים רפואיים ו-8 מרכזי אופטיקה.