X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
012 סמייל
- הודעה מטעם 012 סמייל
▪  ▪  ▪

012 סמייל, ספקית האינטרנט המהירה בישראל, המעניקה את רוחב הפס הגדול ביותר לגולש ממשיכה להוביל מהלכים שיווקים נרחבים המעניקים הטבות משמעותיות לקהל אוהדי הספורט. החברה יוצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי רחב עם ערוצי ספורט 1 וספורט 2,
לרגל פתיחת משחקי יורו 2008, במסגרתו מציעות מבצע בלעדי למצטרפים לאינטרנט המהיר של 012 סמייל. החברה תעניק את ערוצי הספורט מבית צ'רלטון: ספורט 1 ו-ספורט 2, בחינם למשך חצי שנה. מתנה בשווי של 300 ₪.
משחקי אליפות אירופה לנבחרות - יורו 2008 בהשתתפות נבחרות הכדורגל המובילות באירופה, אשר יתקיימו בחודש יוני באוסטריה ובשוויץ, נחשבים לאירוע מרכזי אשר צופים מידי שנתיים עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם. ערוצי ספורט 1 וספורט 2 מציעים לאוהדים הישראלים לקחת חלק בחווית הצפייה וליהנות משידורים חיים ובלעדיים של המשחקים החמים ביותר במסגרת שידורי האליפות.
ערוצי ספורט 1 וספורט 2 מציעים לאוהדי הספורט במשך 24 שעות ביממה מגוון רחב של שידורים ישירים מליגות כדורגל וענפי ספורט שונים מרחבי העולם, הכוללים את: ליגת העל בכדורגל (הליגה הישראלית), הליגה האנגלית, הליגה האיטלקית, הליגה הבלגית מרוצי מכוניות, ועוד.
לדברי יעקב נדבורני, סמנכ"ל שיווק 012 סמייל: "כחלק מהאסטרטגיה הכוללת של 012 סמייל להוביל את השוק ולספק את הגלישה האיכותית והמהירה באינטרנט בישראל, אנו ממשיכים להעמיק את הפעילות השיווקית שלנו בתחום הספורט, כשם שהענקנו ללקוחותינו בעבר את חווית המונדיאל, ומבצעי ספורט שונים. אנו שמחים להעניק לאוהדי הספורט בישראל את המוצרים האטרקטיביים ביותר יחד עם ערך מוסף מהותי ומענה איכותי לצרכי הגולש, ולהציע לקהל אוהדי הכדורגל שילוב מנצח של האינטרנט המהיר והאיכותי בישראל וערוצי הספורט המובילים ספורט 1 וספורט 2, וכל זאת ללא תשלום נוסף!".
לדברי אדר זהבי, מנכ"ל ספורט 1 וספורט 2: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת התקשורת המובילה 012 סמייל, אשר יוצר את השילוב המושלם לחובבי הספורט. חברת צ'רלטון הינה הספקית הבלעדית של משחקי היורו 2008, האירוע הספורטיבי הגדול של השנה, ואנו גאים לאפשר לאוהדים להרגיש על המגרש, גם כשהם נמצאים בביתם בסלון. החברה תמשיך לספק לקהל הצופים את האירועים המובילים והחמים ביותר בתחום הספורט בארץ ובעולם".
שיתוף הפעולה האסטרטגי הרחב ילווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ובכיכובם של אייל קיציס, הפרזנטור הקבוע של 012 סמייל, פרשן הספורט מאיר איינשטיין, ואבי נימני, ג'נרל מנג'ר של מכבי ת"א בכדורגל, המופיעים יחדיו בסרט "ספורטיבי במיוחד". הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה השונים בהשקעה של כ-3 מיליון ₪.
במסגרת שיתוף הפעולה בין 012 סמייל וערוצי ספורט 1 וספורט 2, יזכו, כאמור, המצטרפים לחבילת האינטרנט המהיר של החברה למשך שנה, לקבל בחינם את ערוצי ספורט 1 ו- ספורט 2, המשודרים גם ב-YES וגם ב-HOT באפיקים 53 ו-54, למשך חצי שנה. עלות הערוצים הינה 50 ₪ לחודש, כאשר שווי ההטבה למצטרפים לאינטרנט המהיר של 012 סמייל הינה 300 ₪.
מחירי האינטרנט המהיר ללקוחות שייהנו מערוצי הספורט מתנה הינם: מהירות של 1.5 מגה- 39 ₪, מהירות של 2.5 מגה- 55 ₪, מהירות של 4 מגה- 79 ₪, ומהירות של 5 מגה- 89 ₪.
על הקמפיין:
אצטדיון הומה קהל, אולפן שידור, שלושה פרשנים וכדורגל אחד. כך נפתח סרט הפרסומת החדש של 012 סמייל לשירותי האינטרנט המהיר של החברה. בסרט מופיעים אייל קיציס בתפקיד מאיר איינשטיין, אבי נימני בתור פרשן כדורגל, ומאיר איינשטיין בתפקיד קיציס. השלושה עוברים משבר זהות במהלך הסרט ומפרשנים את המבצע החדש למצטרפים לאינטרנט המהיר של 012 סמייל בצורה ספורטיבית במיוחד.

לפרטים והצטרפות 1-801-012-012
תאריך:  25/05/2008   |   עודכן:  25/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נטע הר-לב
- הודעה מטעם בלו בירד
ורד בראון
- הודעה מטעם חברת אס.סי. ג'ונסון
רוני הרש
- הודעה מטעם המכללה האקדמית ת"א-יפו
חגית הללי
- הודעה מטעם חברת הרוח הישראלית של הסוכנות היהודית
ורד קויטל
- הודעה מטעם בי"ח בילינסון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il