X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
▪  ▪  ▪

האגודה למלחמה בסרטן סיימה את שדרוג אתר האינטרנט שלה, לרווחת החולים. בנוסף למידע הרב הקיים באתר כיום, הכולל מענה פרטני לשאלות הפונים, עולה לאוויר מערך הפורומים של האגודה למלחמה בסרטן.
[קישור]
כיום פעילים באתר 7 פורומים, אותם מנהלים רופאים המומחים המובילים בתחומם:
פורום רפואה משלימה - בניהולו של ד"ר עופר כספי, חבר ועדת העידכון בנושא רפואה משלימה של האגודה למלחמה בסרטן. משמש כמנהל הרפואה האינטגרטיבית במרכז הרפואי רבין, ומנהל את היחידה לרפואה משלימה במרכז דוידוף לחקר, מניעה וטיפול בסרטן שבביה"ח בלינסון. מומחה ברפואה פנימית, רפואה אינטגרטיבית והיפנוזה רפואית, בעל דוקטוראט בפסיכולוגיה, והשכלה נרחבת במגוון תחומי הרפואה המשלימה.
פורום סרטן השד - בניהולן של ד"ר בלה קאופמן, אונקולוגית ומנהלת היחידה לסרטן השד בשיבא וד"ר תניר אלוייס, מומחית בכירורגיה כללית עם תת התמחות בטיפול בסרטן השד. עובדת בבתי החולים של הדסה (עין כרם והר הצופים). עוסקת במחקר קליני ובסיסי בנושאים הקשורים לסרטן השד. מרצה בביה"ס לרפואה של האוניברסטיה העברית. שתיהן חברות בוועדת עידכון של האגודה למלחמה בסרטן.
פורום מיניות - בניהולה של לנה קורץ, יועצת המיניות של האגודה למלחמה בסרטן. בוגרת אוניברסיטת תל אביב בסיעוד. עבדה במחלקה ההמטולוגית בתל השומר ובאונקולוגית בבי"ח לניאדו. התמחתה בטיפול במרפאה סקסולוגית בכפר סבא ולומדת עתה טיפול מיני באוניברסיטת בר-אילן. יזמה את פתיחת המרפאה האונקו-סקסולוגית בבי"ח לניאדו. במסגרת עבודתה כיועצת מיניות באגודה, יועצת למחלימים מסרטן, מבקרת במרכזים שונים ברחבי הארץ ומעבירה סדנאות והרצאות, מציגה את עבודתה בכנסים בינלאומיים.
פורום סרטן הריאות - בניהולה של ד"ר מיה גוטפריד, חברת ועדת העידכון בנושא סרטן הריאות של האגודה למלחמה בסרטן. מנהלת יחידת סרטן הריאות במרכז הרפואי 'מאיר', כפר סבא. מומחית באונקולוגיה, מומחית ברפואה פנימית. עוסקת שנים רבות בתחום סרטן הריאות, מנהלת מחקרים מקומיים ובין- לאומיים, בשיתוף פעולה עם רופאים ממרכזים מובילים באירופה וארה"ב. פעילה באקדמיה, הרצאות בארץ ובחו"ל.
פורום סרטן הערמונית -/B> בניהולו של פרופ' אבישי סלע, חבר ועדת העידכון בנושא אורולוגיה של האגודה למלחמה בסרטן. מנהל המכון האונקולוגי במרכז הרפואי אסף-הרופא צריפין. בוגר ביה"ס לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב. סיים התמחות באונקולוגיה במרכז רפואי בלינסון, ובמרכז הסרטן מ.ד אנדרסון ביוסטון, טקסס. שימש כפרופ' חבר במחלקה לגידולים אורולוגיים במרכז הסרטן מ.ד. אנדרסון ביוסטון, מנהל בכיר בחברת GPC-biotech, יועץ בגידולים אורולוגיים לחברה האירופאית למחקר וטיפול בסרטן (EORTC), והקבוצה האירופאית לאונקולוגיה (ESMO).
פורום סרטן מערכת העיכול - בניהולה של ד"ר אילה הוברט, חברת ועדת העידכון בנושא סרטן מערכת העיכול של האגודה למלחמה בסרטן. אונקולוגית בכירה במכון שרת בית חולים הדסה עין כרם. אחראית על תחום גידולי דרכי העיכול. בוגרת בית הספר לרפואה האוניברסיטה העברית, התמחות באונקולוגיה בבית חולים הדסה עין כרם, עוסקת במחקר באונקולוגיה של גידולי דרכי העיכול ובקשר בין גנטיקה וסרטן.
פורום סרטן הוושט - בניהולו של פרופ' חנוך קשתן, חבר ועדת העידכון בנושא סרטן מערכת העיכול של האגודה למלחמה בסרטן. מנהל מחלקה לכירורגיה במרכז הרפואי קפלן ברחובות.
בוגר ביה"ס לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת תל אביב. סיים התמחות בכירורגיה כללית במרכז הרפואי ע"ש סוראסקי (איכילוב) בתל אביב. בשנת 1997 נסע לצרפת להשתלמות בניתוחי וושט. עם חזרתו ארצה הקים בבי"ח איכילוב יחידה לכירורגיה של הוושט. בשנת 2003 קיבל את ניהול המחלקה הכירורגית בבי"ח קפלן והעביר לשם את פעילותו בנושא סרטן הוושט.
בהמשך, תעלה האגודה פורומים נוספים לסוגי סרטן שונים, שינוהלו על-ידי מיטב המומחים.
בנוסף, האגודה למלחמה בסרטן הרחיבה לאחרונה את אתר האגודה בשפה הרוסית והעלתה לאוויר מספר רב של דפי הסברה נרחבים בנושא מחלות הסרטן השונות בשפה הרוסית. לוח אירועים מתעדכן און-ליין. אתר האגודה בשפה הערבית, ממשיך ומתעדכן מידי יום.
האגודה ממשיכה לפעול ולעדכן את המידע לציבור בישראל, בריאים, חולים ובני משפחותיהם. ידע הוא כוח, ובכוחו להציל חיים.

תאריך:  25/05/2008   |   עודכן:  25/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il