X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוני' בר-אילן
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת בר-אילן תכתיר בתואר "דוקטור לשם כבוד" את מר יאיר גרין, בהוקרה על מחויבותו המתמשכת לטיפוח המצוינות החינוכית והמדעית במדינת ישראל, על שורת התפקידים הציבוריים שנטל על עצמו בשאיפה ברוכה לקדם את פעילותם של גופי תרבות ואמנות, ועל היענותו העקבית והמשמעותית לצרכיה המדעיים-מחקריים של האוניברסיטה.
יאיר גרין, יליד 1943, גדל בקריית טבעון. הוא רכש את השכלתו המקצועית בפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים וב-1970 הוסמך כעורך דין. בנוסף לכך השלים לימודי קרימינולוגיה באוניברסיטה העברית, וכן לימודי תואר שני בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת בר-אילן. שמו הולך לפניו כפרקליט מיומן ומוכשר, הרותם את ניסיונו המשפטי העשיר לטובת לקוחותיו ומייצגם בנאמנות ובמסירות.
עו"ד גרין מקדיש מזמנו וממרצו לפעילות חברתית וקהילתית, וממלא תפקידי-מפתח בשורה ארוכה של גופים וארגונים חינוכיים, תרבותיים ואומנותיים. מלבד קרבתו הטבעית לעולם החוק והמשפט, אהבתו הגדולה היא המחול. בנעוריו הוא היה חבר בתנועת "הנוער העובד והלומד" אשר עודדה וטיפחה ריקודי-עם, ומאוחר יותר הוביל להקות מחול שונות ואף שימש ככוריאוגרף-יוצר של ריקודי במה ישראלים. בתחום המחול מיסד גרין, עוד לפני שנים רבות, את פעילותה של להקת "הורה" כעמותה למחול ולזמר של עיריית ירושלים, ובעקבות כך הוקמו במסגרתה להקות ריקודים ופולקלור - "הורה אפרוחים", "הורה נעורים", "הורה ירושלים", "הורה ראשונים", שתי תזמורות וחבורת זמר.
בשנת 1995 הקים יאיר גרין את "קרן גרין לעידוד לימודים וחינוך", התורמת מלגות לסטודנטים בישראל וכיום הוא משמש יו"ר הוועד המנהל של האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים.
עו"ד יאיר גרין הוא היועץ המשפטי והרוח החיה ב"עמותת ישעיה הורוויץ", ששמה לה למטרה לקדם מחקרים מדעיים ורפואיים חדשניים הנערכים בישראל ואשר יש להם השלכה אוניברסלית. באוניברסיטת בר-אילן זוכים תחומי מחקר מרכזיים לסיוע מאת קרן ישעיה הורוויץ, ובתוכם לימודי המוח, חקר הביו-פיסיקה, ייצור אנרגיה, מדע המורכבות, משאבי האנוש, וכן העברת פיתוחים טכנולוגיים מהמעבדה אל התעשיה. תרומות נכבדות אלו מאפשרות לאוניברסיטה לפרוץ דרכים חדשות ולקדם יוזמות עדכניות בשטחי המדע השונים.
התואר "דוקטור לשם כבוד" יוענק לעו"ד יאיר גרין ביום שלישי, כ"ט אייר תשס"ח (3 ביוני 2008), בשעה 19:30, בפארק האחדות ע"ש משפחת דהאן, הקמפוס הצפוני של אוניברסיטת בר-אילן. טקס זה הוא חלק מאירועי המושב ה-53 של חבר הנאמנים שיתקיימו בתאריכים כ"ז אייר - ב' סיון תשס"ח (5-1 ביוני 2008).

תאריך:  28/05/2008   |   עודכן:  28/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il