X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סופרבוס
▪  ▪  ▪

חברת התחבורה הציבורית סופרבוס יצאה לאחרונה בפנייה אל הציבור החרדי במטרה לגייס נהגים מציבור זה להפעלת קווי החברה המשמשים בעיקר קהילות חרדיות. במהלך זה מתכוונת החברה ליישם הלכה למעשה, לקחים שעלו לאורך השנים בשירות הקהילה החרדית ובמטרה לספק את הצרכים המיוחדים של ציבור זה.
לצורך כך פנתה חברת סופרבוס למשרד התמ"ת ולשירות התעסוקה, וכן לארגון מפת"ח- 'מרכזי פיתוח תעסוקת חרדים', במטרה לאתר ולגבש את קבוצת המועמדים ואת תוכנית הלימודים העיונית והמעשית, בהתאמה לאורח החיים החרדי ולאופיו.
אלי בליליוס, מנכ"ל סופרבוס: "שילוב הנהגים החרדים מהווה אבן דרך נוספת במהלכים שנעשו עד כה בשיפור השירות וחוויית הנסיעה של הלקוח. ההיענות לפנייתנו עצומה, יש כמות גדולה מאוד של נרשמים ממודיעין עילית ומבית שמש. לנהג המשרת את קהילתו יש יתרון עצום בהקשבה, בנתינה וביחס. בסופו של דבר הקשר בין החברה ללקוחותיה הוא בעיקר דרך נהג האוטובוס, אם נשכיל להציב את האנשים הנכונים, נוכל לשפר משמעותית את השירות ללקוחות".
תוכנית הלימודים כאמור, גובשה בשיתוף עם משרד התעשיה, המסחר והתעסוקה והיא כוללת לימודים עיוניים והכשרה מעשית במשך תקופה של שלשה חודשים, בבית הספר של המועצה הלאומית למניעת תאונות. בנוסף להכשרת הנהגים, תהיה המועצה הלאומית למניעת תאונות שותפה לגיוס הנהגים והשמתם. במהלך ההכשרה תעניק סופרבוס מלגות קיום למשתתפים ובסיומה ישתלבו הנהגים בשירות ההיסעים של סופרבוס, בעיקר בקווים הייעודיים למגזר החרדי הפועלים במודיעין עילית ובבית שמש. המתאימים ייהנו מתנאי רווחה מלאים הכוללים הסעות וארוחות, תנאים סוציאליים, סיוע במימון ההכשרה המקצועית ועבודה בחברה יציבה, ובסביבת עבודה התואמת את אורח החיים החרדי.
מלבד הפעלת קווי התחבורה הציבורית ברמלה, לוד ושוהם, מפעילה סופרבוס קווים עירוניים ובין-עירוניים גם בעיר החרדית מודיעין עילית, וממנה לירושלים ולבני ברק. בקרוב צפויה החברה להפעיל גם את הקווים בבית שמש ופרוזדור ירושלים. גם באזורי הפעולה החדשים של סופרבוס ישנו ציבור לקוחות חרדי גדול והחברה מתכוונת ליישם שם את הניסיון הרב שצברה. בין היתר מגייסת החברה נהגים חרדים המתגוררים בבית שמש והסביבה והם יוצבו בהפעלת קווי התחבורה הציבורית בקהילותיהם עם סיום הכשרתם.
אודות סופרבוס
חברת סופרבוס היא בבעלות שווה של החברות 'אוטו חן' ו'מטיילי אירוס ירוחם'. לחברה זיכיון לאשכולות תחבורה ציבורית באזור מודיעין עילית, שוהם, רמלה-לוד, וצפויה כאמור להפעיל בעוד מספר חודשים את אשכול בית שמש ופרוזדור ירושלים.

תאריך:  01/06/2008   |   עודכן:  01/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מור שדה
- הודעה מטעם חברת מולטילוק
מור שדה
- הודעה מטעם מחלבות גד
רינת שגיא
- הודעה מטעם המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון
שי דוידוביץ
- הודעה מטעם האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים
נתי גולדפינגר
- הודעה מטעם ערוץ מאיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il