X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יורו ישראל
▪  ▪  ▪
אופיר מירב

סבב מינויים הושלם השבוע ביורו ישראל. אייל ארד, יו"ר משותף של קבוצת יורו ישראל הודיע על נושאי תפקידים חדשים ובכירים שגוייסו לאחרונה למשרד הפרסום יורו ישראל.
לדבריו, "תהליך המיזוג של יורו ישראל וארד תקשורת הוביל להיערכות מחודשת של הקבוצה. במסגרת זו נדרשה השקעה רחבה בפיתוח משרד הפרסום יורו ישראל, אשר באה לידי ביטוי בבנייה מושכלת ואסטרטגית של תחומי הפעילות השונים ובמינוי של מנהלים חדשים מצויינים מהבכירים בענף, לצד המנהלים המוכשרים שממשיכים איתנו".
בראש קבוצת יורו ישראל, הכוללת את משרד הפרסום יורו ישראל ואת משרד יחסי הציבור ארד תקשורת, עומד מנכ"ל הקבוצה ליאור חורב. את פעילות הפירסום מובילה המנכ"לית הילה בז'ז'ינסקי, לשעבר סמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר, שמנהלת את משרד הפרסום ובו את פעילות Euro Interactive, ו- Euro Public Sectors.
מינויים חדשים במשרד הפרסום:
  • אופיר מירב, מונה למנהל הקריאייטיב של קבוצת יורו ישראל. בעל ניסיון של מעל ל-16 שנים בפירסום וקריאייטיב. בשנים האחרונות שימש מנהל הקריאייטיב של משרדי פרסום ובהם טמיר כהן, גליקמן, אליקים הרמן ועוד. מירב חתום על קמפיינים מובילים, מזוהים וזכורים ובהם "סלקום- השקת הכוכב", "אגד", "סופרפארם - כבר מרגישים יותר טוב", "גולדסטאר - בינינו", דיסקונט-תמר קופות גמל ועוד.
  • אסתי תשובה, מונתה למנהלת האסטרטגיה של קבוצת יורו ישראל. בעלת 12 שנות ניסיון בתחום התקשורת והפרסום. בתפקידה האחרון שימשה כפלנרית בכירה במשרד הפרסום אדלר חומסקי, שם הובילה מהלכים אסטרטגיים חשובים של לקוחות המשרד הגדולים.
  • דנה לופבן, מונתה למנהלת מחלקת הלקוחות של קבוצת יורו ישראל. דנה בעלת ניסיון של 12 שנה בעולם הפרסום בכלל והתקשורת השיווקית בפרט. בעבר עבדה במשך 5 שנים במשרדי הפרסום באומן בר רבנאי ואדלר חומסקי. לאחר מכן עברה לנהל את מחלקת התקשורת השיווקית של חברת Yes במשך 3 שנים ובתפקידה האחרון שמשה כמנהלת התקשורת השיווקית של חב' קסטרו.
  • שמוליק קיטייניק מונה למנהל מחלקת Euro Public Sectors. קיטייניק שימש עד לאחרונה כפלנר בכיר בארד תקשורת וקודם לכן כפלנר בכיר במשרד הפרסום פובליסיס סקטורס. זוהי מחלקה חדשה המתמחה בניהול ויישום של תהליכי מיתוג, פרסום ציבורי ומכלול שירותי הפרסום המגזרים ללקוחות הקבוצה. המחלקה הוקמה על בסיס פעילות הפרסום שנוהלה עד היום בארד תקשורת ומשרתת את כלל לקוחות הקבוצה, הן הציבוריים והן המסחריים.
  • שרית הראל, מונתה למנהלת מחלקת אינטראקטיב של קבוצת יורו ישראל. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת בפעילות העסקית של חברת com.888 כחלק מפעילות החברה בעולם.
  • ליאור גרינץ, מנהל מחלקת המדיה ומנהל חברת MPG מקבוצת יורו ימשיך בתפקידו וישמש כנציג יורו בהנהלת TMF, חברת המדיה המשותפת לגיתם, יהושע, דרורי, שלומי ויורו ישראל.
החברה הממוזגת יורו ישראל חלק מקבוצת התקשורת הגלובלית Euro RSCG Worldwide. הבעלות בקבוצה נחלקת: 51% יורו העולמית ו- 49% קבוצת ארד תקשורת.

תאריך:  04/06/2008   |   עודכן:  04/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il