X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המשרד לענייני גמלאים
▪  ▪  ▪

המשרד לענייני גמלאים בשיתוף עם משרד השיכון, ועידת התביעות וביטוח לאומי החל בפרויקט שדרוג הוסטלים שנועד לשפר את איכות חייהם של קשישים ב-17 הוסטלים ברחבי הארץ. בשלב הראשון ישופצו חמישה הוסטלים ביישובים נצרת עילית, נתניה, חדרה, בת ים וכפר יונה.
התקציב לפרויקט זה עומד על 72 מיליון ₪, כאשר 30 מיליון ₪ מתוכם ממומן ע"י המשרד לענייני גמלאים. התקציב נפרס לפרק זמן של כ-5 שנים. שדרוג ההוסטלים הישנים יתבצע ביישובים הבאים: קריית עקרון, יפו, קריית גת, נתניה, חדרה, בת ים, כפר יונה, רחובות, יבנה, יהוד, לוד, בת ים, ירושלים, נצרת, באר שבע ותל אביב.
חברת עמידר תבצע את שדרוג ההוסטלים ותפקח על השיפוץ. השיפוץ ייעשה בהיקף של עד 35,000 ₪ לדירה. השדרוג כולל שיפוץ פנים הדירות ושיפוץ מעטפת חיצוני של המבנים. בנוסף, במסגרת השדרוג יותקנו מעליות, יוקמו מועדונים לקשישים בהוסטל, ויירכש ציוד למועדון. כמו כן, בחלק מההוסטלים תוכשר דירה עבור אב/אם בית. בדירות יותקנו מערכת כיבוי אש ומערכת גילוי אש, מערכת כריזה, לחצני מצוקה ואמצעי בטיחות נוספים ומערכת מיזוג אוויר במועדונים. בכל ההוסטלים שישופצו תותקן מערכת נגישות לכבדי שמיעה.
השר לענייני גמלאים רפי איתן: "מתוך הסיורים שביצעתי בשנתיים האחרון בהוסטלים ובמרכזי הדיור לקשישים ברחבי הארץ, הגעתי למסקנה שבשנים האחרונות הם הוזנחו באופן מחפיר. לפיכך לקחתי על עצמי, יחד עם אנשי משרדי, לעשות למען שדרוג ההוסטלים ומרכזי הדיור למען הקשישים ולמען שיפור רווחת חייהם. בכוונתי להמשיך בכיוון זה ולהיאבק על כך מול מי שצריך".
מנכ"ל המשרד לענייני גמלאים ד"ר אבי ביצור: "הרעיון העומד מאחורי פרויקט שיפוץ ההוסטלים הוא שדרוג ושיקום דיור של קשישים החיים כיום בדירות שנבנו בשנות ה- 50 ולא שוקמו או שופצו במשך 30-40 שנה. המשרד לענייני גמלאים לקח את הרעיון ויחד עם ועידת התביעות בישראל ומשרד השיכון יצר פרויקט של שיפוץ אותם הוסטלים ומבני הדיור המוגן".
המשרד לענייני גמלאים הוקם כמשרד ממשלתי עצמאי בעקבות החלטת ממשלה בחודש יולי 2007, בראשות השר רפי איתן. כמנכ"ל מונה ד"ר אבי ביצור. המשרד לענייני גמלאים פועל למען שיפור איכות החיים ורווחת הזקנים בחברה הישראלית: מפתח ומשפר תשתיות בתחום הדיור המוגן, משדרג מבני דיור מוגן ומועדונים לקשישים, פועל להוספת יחידות דיור לקשישים בקהילה ודואג למיגון מתקנים לקשישים לשעת חירום.

תאריך:  05/06/2008   |   עודכן:  05/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il