בעידן של "טרנד כלכלת החוויות" מבקשת שמרת הזורע להעניק את החוויה של האספקה לבית הלקוח עם מערכת שרות נשלטת, מחויבת, מעורבת, ובעיקר מוענקת על-ידי עובדי החברה בכל שרשרת האספקה.
לאור זאת ולאחר בדיקת הכדאיות ברכישה של חברת הובלה ומקורות שינוע מול עבודה עם ספקים חיצוניים, הוחלט בשמרת הזורע להקצות סכום של כחמישה מיליון ₪ לטובת פרויקט הקמת מערך שינוע, הובלה ואספקה לבתי הלקוחות.
במהלך השנה האחרונה ניהל סמנכ"ל התפעול של שמרת הזורע, קובי בן סימון, עבודת מטה בשיתוף עם יועצים חיצוניים, ובסופה הגיע דירקטוריון החברה לכלל החלטה לבצע רכישה אנכית של שרשרת האספקה ולרכוש חברת הובלות מתוך שיקולים מרכזיים של שליטה על שרשרת האספקה ועל חווית השירות שמקבל הלקוח הסופי.
לדברי אריה ויסמן, יו"ר שמרת הזורע, "מדובר בהשקעה סבירה אשר צפויה לשפר מהותית את יכולות השינוע של החברה ומתן חווית קנייה מושלמת ללקוח. ענף הריהוט סובל מתדמית של ענף בסיכון גבוה והחברה שתעניק לצרכן באופן רציף את הביטחון בקנייה תנצח בתחרות. שמרת הזורע משקיעה מאמצים רבים, כספיים ואנושיים בהגדלת הבקרה על איכות המוצרים ושיפור מתמיד של רמת השירות ללקוחותיה".
לדברי יונת מזן עצמון, מנהלת השיווק והפיתוח של החברה, "הגענו לכלל הבנה שהנקודה העיקרית בה ללקוח יש ממשק בלתי אמצעי עם החברה הינו במעמד קבלת הרהיטים על-ידי אנשי ההובלה. בכל הסקרים שערכנו גילינו שהלקוח רוצה לפגוש בנקודה הזאת את שמרת הזורע בבית שלו ולא קבלן חיצוני של הובלות".
שמרת הזורע לשמרת הזורע 8 סניפים ברחבי הארץ: קיבוץ שמרת; חיפה- חוצות המפרץ; נתניה- מחלף פולג; רמת גן- מול קניון איילון; ראשל"צ; צומת בילו; ירושלים; אשדוד.