רשת אופטיקנה מעלה סרטון טלוויזיה לרגל השקת מבצע משקפי KOYA. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, יעלה לאוויר בטלוויזיה בערוץ 2, 9 ו-24 ובעיתונות הארצית בתאריך 19.6 למשך 10 ימים, ויגובה בפרסום בנקודות המכירה.
הסרטון יעביר את מסר המבצע במסגרתו על כל רכישת משקפי ראייה של מותג KOYA ינתן במתנה זוג משקפי ראייה נוסף, הזול מהשניים, ממבחר המותגים שבחנות.
אופטיקנה היא רשת האופטיקה המובילה בישראל, ומעניקה את השירותים המתקדמים ביותר, הכוללים אבחון תפקודי ראייה והתאמת משקפיים על-ידי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה.
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: צור גולן
ראש צוות קריאטיב: יריב טוויג
קופירייטר: איל פדן
ארט דיירקטור: אסף קובו
סופרוויזר: מיכל רובין
תקציבאי: אלון סגל