X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת אלן קאר
▪  ▪  ▪

ענקית משחקי הוידאו יוביסופט (UbiSoft) הודיעה שתפתח ותשווק משחק וידאו המבוסס על שיטת אלן קאר להפסקת עישון, המשחק מותאם למכשירי נינטנדו וישווק בנובמבר 2008.
המשחק פותח בשיתוף המומחים הבכירים של רשת אלן קאר והוא משקף את גישתה המהנה והמאתגרת של שיטת אלן קאר להפסקת עישון. השחקנים משתתפים באופן אקטיבי בתוכן המשחק בזמן שהם מכניסים את פרטי הרגלי העישון שלהם ואפילו בוחרים את המדריך האישי שילווה אותם בתהליך הפסקת העישון. השימוש בפלטרפורמה אינטראקטיבית ובמשחק לתחום הגמילה מעישון הוא חדשני ויוצא דופן בתחומו והוא ממשיך את מהלכיה הקודמים של חברת נינטנדו בתחום הלומדה לקהל המבוגר.
שיטת אלן קאר מבטלת את הקונפליקט התמידי של כל מעשן בין רצונו להפסיק לבין רצונו להמשיך לעשן וכך מאפשרת לו להפוך ל"לא מעשן מאושר" כפי שהיה לפני שהדליק את הסיגריה הראשונה.
רשת אלן קאר הבינלאומית מציעה סדנה חד פעמית לגמילה מעישון ללא שימוש בתרופות, תחליפים או גימיקים. לקוחות החברה זכאים למפגשי חיזוק ללא תוספת תשלום, ואחריות לתוצאות או החזר כספי מלא.
למעלה מ-10 מיליון מעשנים בכל העולם כבר השתמשו לשיטת אלן קאר בכדי להפסיק לעשן. אחוזי ההצלחה בהתאם לתנאי האחריות ההתחייבות גבוהים מ-90% בכל מרכזי הרשת בעולם.
כריסטיאן סלומון, סמנכ"ל יוביסופט: "הצוות היצירתי של יוביסופט עבד קשה כדי לספק משחק המעביר בהצלחה רבה את שיטת אלן קאר דרך תהליך המשחק. השחקן חווה שיתוף אינטראקטיבי מלא עם המשחק, דרכו הוא או היא לומדים שהפסקת עישון גם יכולה להיות מהנה.
רובין היילי, מנכ"ל אלן קאר מאשר: "הייתה סינרגיה מדהימה בין צוות אלן קאר ויוביסופט בתהליך העבודה על פרויקט זה. המומחים שלנו עבדו יד ביד עם צוות יוביסופט כדי ליצור משחק מבדר ומרגש, שמביא את שיטת אלן קאר בצורה חדשה, דינאמית ומאוד אפקטיבית".
רמי רומנובסקי, זכיין ומנחה סדנאות בכיר בישראל: "שיטת אלן קאר מאפשרת לכל סוגי המעשנים גישה אינטיליגנטית וחדשנית לבעיית העישון, זהו פיתוח חשוב ומבורך, הפונה גם לבני נוער ומאפשר להם גמילה מהירה ומהנה".
רשת אלן קאר היא הרשת הגדולה והמובילה בעולם בתחום הפסקת העשן. הרשת פועלת מזה 25 שנה בלמעלה מ-100 מרכזים, ב-40 מדינות בעולם, בישראל פועלת הרשת החל מספטמבר 2007.
בין הנגמלים בעזרת השיטה ניתן למצוא את: גולדי הון, אשטון קוצ'ר, ליאם ניסן, אנג'ליקה יוסטון, אנטוני הופקינס, ג'ולי קריסטי ועוד.
בין החברות אשר גמלו את עובדיהן: איקאה, ב.מ.וו, רשת הילטון, פיליפס, רנו, סיטי בנק, בריטיש אירוויס, IBM, אמדוקס, מחלבות טרה ועוד רבות אחרות.

תאריך:  17/06/2008   |   עודכן:  17/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עיריית הרצליה
- הודעה מטעם עיריית הרצליה
ריבה שקד
- הודעה מטעם מרכז שניידר לרפואת ילדים
הילה אפרתי
- הודעה מטעם הבנק הבינלאומי
דני מולדבסקי
- הודעה מטעם מגה מדיה
ויקי גלמן
- הודעה מטעם אגודת הפסוריאזיס הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il