X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
משקפי אוקלי [צילום: יח"צ]
- הודעה מטעם לוקסאוטיקה ישראל
▪  ▪  ▪

חברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג המשקפיים המוביל "אוקלי" בישראל. המותג "אוקלי" מצטרף לשורת מותגי הפרימיום עליהם אחראית החברה, ביניהם: דולצ'ה וגבאנה, ורסאצ'ה, שאנל, ברברי, בולגרי, ווג, D&G, ארנט , מיו מיו, פרסול, ראלף לורן ועוד...
במסגרת רכישת המותג על-ידי החברה העולמית, תשווק "לוקסאוטיקה ישראל" את משקפי השמש של "אוקלי" בחנויות האופטיקה המובילות בארץ למשקפיים ותהיה הנציגה הבלעדית בישראל של המותג המוביל.
נועה ישר-אל מנהלת השיווק של "לוקסאוטיקה ישראל", מסרה: "שוק המשקפיים בארץ הינו שוק תחרותי ורווי מותגים, אנו מאמינים כי רכישת המותג המוביל "אוקלי" אשר מהווה אייקון חברתי בעולם, תוביל לצמיחה בהיקף המכירות של החברה. המותג המוביל ירחיב את ההיצע הקיים בקו מוצרי משקפי השמש הספורטיביים, וייתן מענה לקהל הולך וגדל המחפש משקפיים ספורטיביות איכותיות ומקצועיות. לצד משקפי השמש ישווקו גם משקפי ראייה בעיצוב ספורטיבי מתוחכם".
עוד הוסיפה ישר-אל: "חברת לוקסאוטיקה ישראל פועלת רבות על-מנת להעניק ללקוחותיה את מגוון המותגים המובילים והיוקרתיים ותמשיך לעשות כך בהחדרת מותגים יוקרתיים נוספים לשוק המשקפיים בישראל".
שוק המשקפיים בישראל נאמד בכמיליארד ₪ בשנה. השוק מתחלק לשתי קטגוריות: קטגוריית משקפי השמש מגלגלת כ-300 מיליון ₪ בשנה ואילו קטגוריית משקפי הראייה נאמדת בכ-700 מיליון ₪ בשנה.
אודות לוקסאוטיקה ישראל
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. בין מותגי לוקסאוטיקה נמנים: "ארנט", "ווג", "פרסול", "ריי באן", "מיו מיו", ורסוס", "שאנל", "ראלף לורן","ורסאצ'ה", "דולצ'ה וגבאנה", "בולגרי", "בארברי" ועוד.
אודות לוקסאוטיקה העולמית
לוקסאוטיקה העולמית הינה החברה המובילה בעולם לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה המובילה בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות ברחבי העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים.
אודות המותג "אוקלי"
חברת אוקלי הינה חברה גלובאלית למשקפי שמש פרימיום המעוצבות בקו ספורטיבי. המותג אוקלי נולד על האופנוע של מייסד החברה, ג'ים ג'אנארד, שייצר כיסוי גמיש ונוח לידיות הכידון, וקרא לו על-שם כלבו האהוב. משקפי השמש המפורסמים בקעו מהביקוש למשקפי האבק במרוצי השטח והיום הם מפורסמים מאוד בקרב הספורטאים בשל איכותם.
משרדי החברה ממוקמים בלוס-אנג'לס. בנייתו של בניין אוקלי בפוטהיל רנץ' הסתיימה ב-1996, בהשקעה של 40 מיליון דולר. המבנה משמש את מטה החברה, מחלקת העיצוב, הפרסום, הייצור, ואת המעבדות - בהן פותחו כ-600 פטנטים רשומים.

תאריך:  23/06/2008   |   עודכן:  23/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il